Hankin halpakaupasta 23 euron lumikengät ja viikonloppuna pitäis koittaa kävellä niillä vaan huvikseen. Oiskohan se hyvää jumppaa?

Avainsanat: lumikenkäily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 19:35

Ei aina halpa huono ole, voit huomenna mennä tyytyväisin mielin kokeilemaan.. ONNEA HUOMISELLE!
Taatusti on jumppaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 19:47

Taatusti on hyvää jumppaa kun lähdet niillä lumihankeen taapertamaan. Onnea vaan lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 19:51

Kerro kokemuksista ,on kiinnostanut minuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 20:01

Humps ja pums. siitä vain kävelemään, ei se hinta haittaa. Koitahan pysyä pinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 20:08

Olen monasti ajatellut lumikenkien ostoa. Niilä tulee kova kunto .Pääsee mihin vaan luonnossa.Onnea kokeiluun .Toivottavasti käytät säännöllisesti. Ei muuten kunto kohene.Nyt hyvin luntakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 20:29

Olen aivan hurahtanut lumikenkäkävelyyn,yks maailman hauskoimmista hommista.Tarkkana kannattaa olla tekniikan suhteen,hiukan erilaista kävellä,mutta äkkiä oppii jopa lähes pystysuoraa kalliota ylös "kiipeemään".Toivottavasti kestävt eivätkä ole rimpulat ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 21:47

jos et ole ikinä lajia harjoitellut niin takuulla on hyvää jumppaa ...

muista vaan aina nauraa makeasti kun tupsahdat turvallesi tai pyllähdät persauksillesi, niin silloin se on vielä hauskaakin, osaamattomille tosikoille hikistä puurtamista

sanoo nimimerkki : kokemuksia on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:49

Kokeilin vastaavaa viime vuonna. Hiki nousi pintaan ja hauskaa oli. Mukavaa puuhaa. Onnea yritykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:17

Olen kokeillut poikani lumikenkiä..ihan hauskaa rankkaa menoa..että hien pintaan saa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:41

Kerropas meille myöhemmin miten kävi, minä olen ajatellut kanssa hankkia tälläiset pelit. Varmasti on kuntoa kohottavaa jumppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 12:57

taatusti saat persuksesi ja reitesi kipeeksi - mutta on hyvää liikuntaa. siinähän joutuu kävelemään eri tavalla ku normaalisti - käytät siis lihaksia eri tavalla.
nauti.