Onko kellään mitään tietoa, kokemusta Reduline 26 "laihdutuskapseleista"? Muutakuin mitä directstore.fi:n sivuilla kerrotaan.

Avainsanat: reduline 36

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 20:48

Hei
Allin tehosta taitaa olla näyttöjä, mutta olen mielestäni lukenut myös haitoista. Itselläni on ollut paketti vuoden päivät odottamassa . Yksi kokeillut kertoi, että saa olla tosi tarkkana rasvan kanssa, jos haluaa välttää kunnon ripulin - sis sellaisen joka ei aikaa eikä paikkaa katso.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 19:26

Muistuttaa Alli kapseleita todella kunniistä luin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 20:02

ei ole edes Allista tietoa. En usko kapseleihin, se joka ne keksisi olisi jo miljonääri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 20:57

Kokemusta on, jos muistuttavat Alli kapseleita, helkutin hyvin sitoo rasvaa, ja todella pitää ohjeita noudattaa, ei mikään pikatie ole rasvan poistoon, ja kannattaa pyllyyn side laittaa jos vähänkin rasvaa syöt, älä ainakaan liian vaaleita vaatteita käytä, ja ilmavaivat kannattaa mieluummin suun kautta röhkiä, alapään kautta rasva tulee oranssin värisenä, ja omia aikojaan, vaikka miten pyllyäsi peset niin rasva jää housuun ja pyllyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 00:06

Ups,onneksi ei tarvi Alliin turvautua.Mun naapuri sai Allilla hyviä tuloksia,mutta tunnusti pitävänsä kesätauon,koska tykkää oluesta niin paljon...Mitkään nettikaupan kapselit eivät voi (mun uskon mukaan)laihduttaa,mitään ihmekonstia ei ole keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:18

Ei ole tietoa..paras keino kun tarkkailee mitä suuhunsa pistää..Turhat rasvat ja sokerit pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:40

Samalla linjalla Liisukan kanssa, en jaksa uskoa laihdutus pillereiden tehoon. Uskon että rasvat ja sokerit ovat ne jotka asiaan vaikuttavat.