Voinko napsun välityksellä nyt ilmoittaa meille turkulaisille ? harjoittelevat sitä valoshowta, komeat on valot , taivas on

pimeä ja harmaa, ja erilaiset valokehät pyörivät keskikaupungin päällä, ei ole mitään ufoja näkyvissä.

Avainsanat: valot taivaalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 18:36

mää en oo mikkä turkkulaine, yritän vaan kirjottaa turkusiks.
lycka till teirän juhlinnal sit vaa,

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 19:28

Valot näkyy ihan komeasti, kun sittarista kotiin käveltiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 19:44

Onnee vaan harjotuksiin...ei näy täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 19:46

Varmasti on upea näky. Toivottavasti näkyy telkkaristakin sitten yhtä upeasti.
Miltä kanavalta ja monelta tulee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 20:03

Joo kerrohan meille syrjäkylillä asuville, milloinka voimme katsella täydellä teholla teidän juhlianne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:44

Varmasti on upeeta katseltavaa. Näytettiin treenejä vähän telkassakin.Aika vaativia esityksiä.Sanoivat että ilma on sellainen joka voi pilatta . Mutta täytyy olla sumua.Sitten vaikeeta.Ei ole pelkoa kyllä täällä ainakin ihan kirkasta pakkasta.Taitaa ilmanpuolesta olla niitä parhaimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:46

Näkyy keittiön ikkunasta valon kajastus taivaanrannassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:19

Oli varmaan hienot valaistukset..katselin telkkarista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:37

En turkulainen, mutta kuuleman mukaan siellä on kaunista.