Aika yllättävä näky ostiksella,housut kintuissa ja peppu paljaana pissalla kyykkivä mellakkapoliisi,nähty Saksassa,eikös vaan?

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...a-saksassa

Avainsanat: pissaava poliisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 00:52

niin se vaan on ettei edes poliisinainen ole umpinainen ....

nyt sekin on sitten todistettu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 04:39

Konstit on monet sanois entinenkin taiteilija? Petosta koko juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 07:06

Hätä ei lue lakia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 07:27

Mennään siinä rajoilla onko tuo nyt hyvää taidetta vaiko sitä ollenkaan? En pidä, osoittaa huonoa makua, mutta tällaista maailma on. Tuodaan silmien eteen mitä oudoimpia juttuja..taiteen nimissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 08:12

Minua rupesi heti hymyilyttämään. Katselin että onko aito oikea, vaiko patsas. Aika hyvä tekele.Ei tuo patsaaasta kyllä käy. Jotenkin härski.Mitä on ajatellut kun tuon teki. Kaikki tiedämme että emme ole umpinaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 08:47

Hädän hetki se koittaa toisinaan poliisillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 09:00

Onpas hassua taidetta tuokin, mutta tätä tadetta minäkin ymmärrän, ja vitsikäs on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 09:34

olen ollut laillisena viinamyyjänä ( = tarjoilijatar ) Saksassa nuorenalikkana, ei ollut ainakaan Konstanzissa tuollaisia patsaita silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 10:17

Ei hassumpi tilannekuvaus. Jos hätä tulee käteen, niin siitä selviää käden käänteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 15:57

Tuttu näky Helsingin Pihlajistossa, oli eräs vähän enemmän alkoa käyttävä nainen, ei kesällä sellaista päivää ollutkaan, ettei tätä näkyä olisi näkynyt. Ja se tapahtui missä vain, oli ihmisiä tai ei.
Hätä ei lue lakia sanovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 19:27

Ehdin jo hetken luulla todeksi, hieman vain ihmettelin että miksi hitossa se tuohon tarpeensa tekee? Huumoria, huumoria tuohonkin juttuun, tiukkapipoja taitaa olla saksalaisissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:07

Kyllä on ihan aidon näköinen..mutta patsas vaan laitettu lorottamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:08

No kaikesta sitä taidetta tehdään. Ei ollut mikään hurmaava teos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 12:27

Tuo taiteen lajihan on siirtynyt tänne meille, eli lukemani mukaan Venla-gaalassa oli jotain tuollaista, ei kyllä kukaan pissinyt sentään.Ja se saman sukupuolen pussailu toistui, oli viime vuonna myös ohjelmassa. En laske noin ala-arvoisia tempauksia kuuluviksi taiteen piiriin.