Onks tietoo - kissaäidistä?

Uskollinen napsulainen on ollut pitkähkön ajan poissa. Onkohan flunssan kourissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 00:02

Uuden vuoden päivänä olen hänen kanssaan puhelimessa puhunut, hän soitti ja kaikki oli hyvin. tänään yritin soittaa hänelle ja ei vastannut ja toinen puhelin on kiinni, olen sähköpostia hänelle laittanut eikä mitään vastausta ole tullut. Itsekin vähän mietin jos on sairastunut pahasti.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Toivottavasti olet jo saanut yhteyttä, ei ole napsussa näkynyt kuin sen yhden kerran kyssärini jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2011 - 23:55

Katselin tietoja niin:
Viimeksi kysyi 29.12.2010 www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/38258
Viimeksi vastasi 30.12.2010 www.napsu.fi/vastaukset/kysy...261#273714

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 00:07

Viimeksi vastasi tähän kysymykseeni 30.12.2010.
Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Toivottavasti kaikki on hyvin.

www.napsu.fi/vastaukset/kysy...261#273714

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 07:05

Onkohan ehkä matkoilla?

Ei todellakaan vastannut kuin viime vuoden puolella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 07:28

Toivottavasti kaikki on hyvin ja saamme pian kuulla hänestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 08:16

Tuli mieleen onko lähtenyt reissuun. Pitääkö taukoa muuten vaan. Onko tehnyt uudenvuoden lupauksia.Aika ahkerasti oli tässä mukana. Aina iloiseti napsutteli ,vastaili ja kysyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 08:48

Ehkäpä lomalla jossain lämpimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 09:26

toivottavasti hänelläkin kaikki hyvin.
ei ainakaan tällä sivustolla mainintoja:
www.lappeenrannanuutiset.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 10:00

oioi toivotaan ,et kuullaan hänestä vielä jotain ....olen myöskin ihmetellyt mihin on kadonnut miumaumikko ei ole hänestäkään kuulunut mitään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 12:11

Jospa on dietillä?
www.napsu.fi/user/3062/vasta...vastaukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 15:54

Kissaäiti piti tarpeellista lomaa vähän aikaa. Se tekisi hyvää jokaiselle. Itse ole harkinnut samaa, mutta
aina tulee avattua tämä napsukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:08

Kyllä minäkin jo ajattelin minne on kissaäiti kadonnut..mutta itse jo ilmoitti olemassa olostaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:06

Samaa olen miettinyt, ehkä hän on pitkällä loma reissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 08:52

Nyhän on ollut flunssaa ja myös influenssaa liikkeellä, silloin ei kyllä jaksa titsikan ruutua tuijotella. Jos muutaman päivän on poissa, ei kannata huolestua.