Mitäpäs napsut ovat puuhailleet?

Itse olen flunssassa ja petissä. Eräs kuume onneksi ohitse, se autoon liittyvä. Meillä on uusi "perheenjäsen"..tuttavallisesti "Kassu" vaan.

Lisätty: 14.01.2011 - 09:59

Onnea ja halauksia Tuutikille.

Lisätty: 14.01.2011 - 11:54

Jaa muillakin ollut flunssaa. Paranemisia jokaiselle toipilaalle. Reissuun pitäisi toipua, saa nähdä kuinka käy. Onhan tässä justiin vielä viikko aikaa.

Avainsanat: päivän. puuhat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2011 - 21:40

Kiitos kysymästä, ystäväni piipahti läpikulkumatkalla pohjoiseen ja hänen kanssaan vaihdoimme kuulumiset. Nyt yönsuussa lasten jo nukkuessa olen hetkeksi heittäytynyt luovuuspuuskan valtaan. Iloitsen siitä että olen taas pitkästä aikaa alkanut kirjoittaa, se kun on sellainen rakas ja tärkeä henkireikä minulle. :-)

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastanneille ja sinulle erityisesti. Kirjoittaminen on hyvä harrastus. Itsekin olen kirjoitellut koko ikäni. Joskus lehteenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2011 - 22:09

Tehnyt netissä 100 sivuisen albumi kirjanm viime syksyn Turkin matkasta, onneksi en ole teettänyt aikaisemmin niistä valokuvia olisi ollut kova liimaaminen, nyt sain vielä kuvatekstitkin siihen..

Pyykkituvassa käyty todella ison pyykin kera...

alkuillasta olin kälyni luona kaffella...

nyt vaan lekottelen ja aamulla haen kuivat pyykit kuivaushuoneesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 22:12

Tulee puuhailtua kaikenlaista. Olen tuhonut kansioista vanhoja papereita.Äitiäni kävimme katsomassa ja ulkoilutettiin koiraa siellä.Äitini on 85v ja mies 85 on omaishoitaja täysin sokealle miehelleen.Välillä poikkeamme.Tänäänkin sanoi ei mitään hätää.
Mutta minua jäi mietityttämään tuo uusi perheenjäsen ,onko koira tai kissa, kassu.Mulla ei ole ollut flunssaa ollenkaan. Ihan ihmettelen .Täällä paljon joulun tuota sikaflunssaa .Nyt jo taantunut.
Parempia flunssattomia päiviä sinulle sinne .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 01:00

taas se meni päivä tuolla kylillä riekkuessa, hyvä kun ennen aamua kotiin kerkisi,
onneksi huomenna (tai siss tänään) on perjantai ja pääsee rauhassa valmistautumaan viikonlopun reissuihin ....

eipä ole flunssa vaivannut, ei olisi kerennyt sairastelemaankaan, toivottavasti sinäkin toivut siitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 08:51

Työpäivää aloitteleamssa. Illaksi on mies luvannut jotain mukavaa ylläriä, sillä vietän tänään synttäreitäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 10:20

Eilinen päivä meni keskeneräisten töiden hoitamisessa. Nyt on kaikki suurinpiirtein kunnossa ja valmistautuminen etelän reissulle alkanut. Matkailuhan avartaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 11:06

Flunssa oli ja luulin että meni myös mutta niin hyvin ei asiat ole..jatkuu.
Arkipäivisn ei pelkkä puuhailu riitä jos työkuntoinen, täytyy tulla tulostakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 11:11

kotona toipilaana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 15:49

No tuolla lumihangessa sulhastani vedin ja lykkäsin, nostin ja kannoin.
Edestakaisin kävelytin, katsellen paikkaa mistä saisin se vietyä kadun yli
puolimetristen lumiaurausten penkkojen yli.
No kävin Kelassa. eipä siinä ihmeempiä hommia.
Sulhaseni selvisi kotiini parvekkelle hyvin väsyneenä ja oli tänä aamuna jo
käyttökunnossa ja sulanut. Joten ei muuta kun tänään uudelle reissulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 19:02

Päivä meni huilien jotta jaksaa taas pitkän ja raskaan viikonlopun, hi hii....