Teekkarihuumoria! Ymmärrätkö sinä sitä ?

Teekkarihuumorin tarjonta isolta osin liittyy Vappuun ja sinä aikana ilmestyviin julkaisuihin. Siellä missä teekkareitakin tehdään, tätä kyseenalaista huumoria kuitenkin viljellään ympäri vuoden, jopa umpihangessakin ....

pidätkö - siedätkö - ärsyttääkö ???

elfys4.hut.fi/vompatti/lumipuliukot/

Avainsanat: lumipuliukko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2011 - 20:17

Olen aina tykännyt teekkarihuumorista. Nuo pultsarit raitistuvat nopiaan, kun lumi sulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2011 - 20:13

Minusta ihan hauskoja pulilumiukkoja.Kyllä minä en noista suuttuisi. Nyt kun luntakin ihan riittämiin ,mistä voi taitojaan näyttää.Lumiukkoja tuli tehtyä 70 luvulla silloin oli hyvin joka vuosi lunta. Vanha lakki päähän tai huivi ,hiiltä uunin pesästä,Iso porkkana nenäksi ja käsineet ,sitten luuta vielä kainaloon.Lasteni kanssa oli haukaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:17

Hurttia teekkarihuumoria Espoon Otaniemestä!!!!Ymmärrän,siedän ja tykkään,paras vappujulkaisu on ehdottomasti ÄPY!
Luin just Jo Nesbon "Lumiukko" dekkarin,mutta en tykännyt loppuhuipennuksesta,erittäin raaka ja yksityiskohdilla suorastaan herkutteleva.Se oli ensitapaaminen Nesbon kirjoissa,mutta enempi maistuu ruotsal.dekkarit.Tackar o pockar!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:37

Osallistuin 70-luvun alussa Teekkari ST autokilpailuun ja maaliin päästyämme katselin palkintopöytää.
Oli epäilyttävän muotoisia mustia saman kokoisia astioita pöydällä joka luokan 3. pahaalle.
Kyselyyni vastasivat "meillä on tällä kertaa pimeät palkinnot"?
Sekään ei toiminut kuin sen kerran koska ahdasmieliset valitti eteenpäin. Alkoholi ei sovi autokilpailujen palkinnoiksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:42

Enpä ärsyynny, huumorin kukkahan on kaunis kukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:47

Hauskaa huumoria oli linkissäsi..näin pakkasella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 21:24

Minä tykkään teekkarihuumorista, joskus olen julkaisuja lueskellut niin että vatsa on kipeäksi tullut nauramisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.01.2011 - 21:36

Aika kesyjä ukkoja. Netissä liikkuessaan törmää helpostikkin paljon rajumpiin tapauksiin. Teekkarihuumori on hyvää huumoria, suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 07:00

Tampereella asuessa oli Vapputraditio käydä katsomassa koskenrannalla muun hulinan lomassa teekkarien uittamista ja Tamppikin sattui joskus käteen.
Hyvä huumori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 07:34

Tekkarihuumori menee minulla joskus yli hilseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 08:39

Hauskoja ja harmittomia ovat nämä ukot. Eivät huutele perään hävyttömiä eivätkä aiheuta muuta kuin hymyä suupieliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 09:51

Kyllä vappuinen teekkarihuumori on "makeaa maisteltavaksi". Tuo lumiukko aihepiiri huumorin tekemiseen ei ole kaikkein otollisin, mutta hyvin ovat tälläkin kertaa onnistuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 09:51

Ainakin tuo tilataideteos on hauska ja varmasti kiinnittää ohikulkijoiden huomion paremmin kuin moni "oikea" taideteos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 11:03

olipa hyvä , et saivat puistonkin penkeille jotain käyttöä , kun ei niis tälläsillä keleillä tarkene istuakkaan just muut , kuin nuo lumipuliukot ... teekkari hyymöri on hauskaa ,enkä paheksu eipä silti ja luojan kiitos en heitin hyymöirn kohteeksi ole koskaan joutunutkaan.. mutta ihan hauskaa se on ollut minusta ainakin... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 23:01

Joo teekkarihuomori iskee.
Poikakin tuli kotiin tässä muutama aika sitten päällään T-paita, jossa oli teksti:
Koneteekkarit välittää naisten tisseistä.
Olivat tehneet omat kamppanjapaidat osallistuessaan tempaukseen, jossa levitettiin tietoa ja kerättiin varoja syöpäjärjestöjen rintasyöpäkampanjaan.
Kyllä nauratti kun meidänkin maitoparta kulki tälläisessä tekstissä kaupungilla.
Hyvin oli taas sanat valittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 18:24

Huumoria se on teekkarihuumori. Noista lumipuliukoista tuli vähän halju olo. Kuinkahan moni puliukoista on paleltunut talvipakkasilla puistonpenkeille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 08:44

En nyt ihan kaikkea teekkerihuumoria niele.... jotkut jutut menevät överiksi. Periaatteessa juttunsa ovat hauskoja.