Mikä uusi keksintö helpottaisi sinun elämääsi?

Minä olen jo vuosia odottanut, että joku kehittäisi itsestään puhdistuvat silmälasien linssit. Johan sitten pääsisi silmälasien päivittäisestä puhdistamisesta.

Avainsanat: uudet keksinnöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2011 - 00:15

itsestään täyttyvä lompsa olisi mukavaa matkaseuraa ja helpottaisi kummasti elämää ....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2011 - 20:05

Pihalla voisi olla jonkilainen ropeli joka pöllyllyttäsi lumen poi heti kulkuväylältä...lumen sataessa..
Olisi hyvä keksintö...kuka sellaisen keksisi??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:10

Minä haluaisin että joissakin isommissa sähkölaitteissa olisi samanlainen kelautuva johto kuten pölynimurissa, esim televisiossa, modeemissa , stereoissa, minua ottaa pattiin näkyvät sähköjohdot, keräävät pölyä ja on ruman näköiset johtoniput, meillä kyllä mieheni on joutunut laittamaan ne piiloon johtolistoilla ja kieppejä teippailemaan ja piiloon laittamaan, ei naputus muuten loppunut, nyt on rauha siitä asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:18

Ahkera kotitalousrobotti...vois olla miespuolinenkin. Tekisi ne työt mitkä tuntuvat nivelissäni ilkeiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:19

Kyllä maaritin kanssa samaa mieltä.Sähkölaitteissa kaikissa sisään kelautuvat säköjohdot.Nyt äkkiä tekemään. Ne puutuu.Mutta toinen olisi se lumen pudotus laite.Kevyt ,saisi maasta käsin työntää katolle .Putoisi erittän pienillä ponnisteluilla ja olisi turvallisempaa, katoilta lumen pudotus.Loin tänään katolta lunta, josta alas ei tullut leudon aikana. Se on tiivistä ja painavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:22

Simppeli siivouskone,joka putsaisi joka nurkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:45

Kyllä minäkin kotitalouteeni tarvitsisiin sellaisen robottilaitteen, joka tekisi käsillä tehtävät työt puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.01.2011 - 21:39

Kolmas käsivarsi tuntuisi olevan ainakin tällä hetkellä tarpeellinen ja sitten joku nostoissa helpottava laite. Ei joutuisi tuo selkäpolo niin koville....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 06:00

Mielestäni keksintöjä on liikaakin ja kaikki maksaa. valperille vastaisin, en halua matkoilla edes paksua lompsaa. Parempi tilintäyttäjä pankissani olisi poikaa.
Visaa osaan vinguttaa maailmallakin.

Niin kysyjälle. käydessäni vuosi sitten silmälääkärissä, pääsin silmälaseista eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 06:50

En tiedä keksinnöistä, mutta nyt tulee mieleen joulu ja nuo valot miksi nykyään on niin lyhyet johdot noissa sitä kaipaan kuin moniin kodinkoneisiinkin pitemmät johdot ettei aina olisi jatkojohdon varassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 07:08

joskus aivan tolkuttoman kamalalla säällä toivoisi omistavansa Fiina-koiran ulkoilutusrobotin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 09:48

Jospa tästä tietsarin levyasemasta tulisi nappia painamalla ulos muna-anjovis voileipä valmiina. Jäisi jääkaappireissut vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 09:56

Olisi hienoa, jos olisi polkupyörään tarkoitettu navigaattori, joka ottaisi sähkön pyörän liikkumisesta, kuten lamppujen dynamot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 11:29

star trekin sädettäjä olis kiva. zup - olet työpaikalla ;)
eikös sitä toitoteta kunnon lepäämisen puolesta? nykyään ihmisillä on niin pirun kiire joka paikkaan että pahaa tekee. sillä säästäis puoli tuntia nukkuma -aikaa.
ehkä nuo pahimmat ruuhkat hellittäis - kolareista puhumattakaan. en suostu uskomaan että säteet törmäilis ja olisin työpaikalla väärillä jalkaterillä ;);)
mulle riittäis vaikka säännöstelty zuppailu - 7 kertaa kuukaudessa voisin valita mihin haluan mennä nopeesti ja helposti. ei tuu zuppi -ruuhkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 18:22

Komenneltava taloudenhoitaja joka tekisi ihan kaikki mitä käskisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 18:32

Jeps, voisin ottaa oman siivousrobotin.