tietääkö kukaan hyviä rentoutumis kappaleita jos joku tietää vastaa ole kiltti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2011 - 18:45

Anssi Tikanmäen Kiutaköngäs

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 19:56

kuka rentoutuu milläkin musiikilla,
tässä yksi sivusto:
www.reikikurssit.fi/hoitomusiikkia.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:19

Hei palisanteri!!Mulla on just samat sivut topsiteissa ja tykkään niistä,tilasin puhelimeen Tibetin munkkimusaa tarkoituksena rentoutus ja toimii.Kannattaa kuunnella niitä kaikkia.

Lisätty: 12.01.2011 - 21:01

Näköjään reiki-hoitaja S.Ollila on liittänyt sinne lisää uutta reiki-rentoutusmusaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:21

No jopas sattui. Olisin ehdottanut Pan-huilumusiikkia, mutta toiset ehtivät ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:54

Pan-huilun musiikissa todella rentoutuu..ihanaa rentouttavaa musiikkia..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.01.2011 - 21:45

Käydessäni joskus rentoutushieronnassa laittoi hoitaja taustalle soimaan meren kohinaa ja muita luonnon ääniä, saattoi siinä olla joku kappale pan-huilullakin esitettynä. Tiedä sitten oliko se musiikin ansiosta vai minkä, mutta uni tuli hierontapöydälle ja tunti sujahti aivan huomaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 07:41

translate.google.fi/translat...music.aspx

tässä on 1...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 09:37

Joopa, joo! Huilumusiikki on se mikä rauhoittaa ainakin minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 18:21

Vivaldi ja hänen Neljä vuodenaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 16:10

Minäkin omistan yhden Pan huilu CD.n. Täytyypä kokeilla, olen hyvin huono nukkumaan, jos se rauhoittaisi.