saanko rahat takaisin?

Jos minulle tulee paketti postiin postimaksulla,maksan sen, katson mitä paketti sisältää ja haluan lähettää sen takaisin mistä on tullutkin,niin saanko rahani takaisin tästä vai mitä??? en tiedä..

Lisätty: 25.09.2008 - 20:57

ihan yrittäjältä tilattu paketti joka on postimaksulla maksettava

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2008 - 20:53

Yleensä on se ainakin 14pv palautusoikeus (ja saa rahansa takaisin). Onko yksityiseltä henkilöltä tilattu, vaiko mistä tullunna, riippuu siitäkin?

Lisätty: 25.09.2008 - 21:11

Jos yrittäjältä, niin palautus sinne sitten ja rahat pitää saada takaisin (vois vieläpä soittaa tms. ko. firmaan, ettei tuote vastannut sitä mitä odotti, toisaalta ei tarvitse mitään selitystäkään, jos ton palautusajan puitteis sen palauttelee). Kuluttaja-asiamies myös osaa vastailla, jos epäselvyyttä viel tänkii jälkee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.09.2008 - 20:50

et tietenkää, kun suomen pitää jostain rahat hankkia:D:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 23:11

Et.
Et näe sitä vaivaa.
Oikeus tietysti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 05:45

olen tilannut ja maksnut myös palauttanut ja saanut rahat takaisin.jos yritys on epämääräinen niin saattaa jäädä rahat palauttamatta.näissä palautuksissa on yleensä ensisijaisesti vaihto oikeus jos vaihto ei onnistu jostain syystä,vasta sitten rahat takaisin.suoramyynti jäsenyritykset on luotettavia yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 08:07

lain mukaan postimyynnissä on 14pv palautusoikeus ja rahat siis saa takaisin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 11:09

Monella firmalla, joka myy postitse on lähetysluettelon takana lista, josta voit ruksia palautussyyn ja haluatko rahat takaisin vai uuden tuotteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 13:36

Et et saa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 17:12

no kyllä pitäis saada, uhkaile vaikka että kaikki Napsulaiset suuttuu jos eivät meinaa maksaa