Haluamme tehdä kevyen keittiöremontin. Onko kenelläkään kokemusta Elega- ja Forema-firmoista? Tuleeko edullisemmaksi kuin uusi?

Keittiökaappien ovet vaihtoon, mistä tekijä

Avainsanat: uudet kaapinovet kokemuksia tekijöistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2011 - 09:11

Noista firmoista ei ole kokemusta, mutta itse teimme kevyen keittiöremontin uusimalla kaappien ovet ja laatikostot sekä työpöydät, tiskialtaan ja hanan. Keittiöstä tuli kuin uusi. Jos rungot ovat hyvässä kunnossa, niin turha niitä on silloin uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2011 - 08:32

Meillä itsellämme ei ole kokemusta noista firmoista, mutta tuttavamme antoi pinnoittaa keittiön kaapin ovensa, minä en oikein tykännyt, oli sellainen vähän röpelöinen se pinta heillä, me sen jälkeen ostimme kokonaan uudet kaapinovet ja ei se hinta paljoa kalliimmaksi tullut kun uudet osti ja meille pari isoa alakaappia muuttui isoiksi vetolaatikoiksi joka on käytännöllinen juttu. kysy tarjouksia eri firmoista, me otimme K-raudasta kaapinovemme, oli 300e halvempi mitä keittiöjätissä ja aivan samat ovet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 09:53

keskustelu.plaza.fi/ellit/ko...tiofirmat/

tässä olisi keskustelupalsta näistä firmoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 10:19

remontoi keittiö pienellä budjetilla:
plaza.fi/ellit/koti/kodinhoi...budjetilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 10:37

Jos löydät jostain hyvän tekijän, niin sovi hänen kanssaan ovimallit ja paikalleen laitto. Ovet tulevat lähes kaikki parilta valmistajalta yritysten käyttöön. Jätä pois välikädet jos hyvän asentajan löydät. Paras lopputulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 10:41

Kyllä jos on hyvät rungot keittiössä..vaihtaa uudet ovet ja keittiökoneita jos haluaa uusia...Pääsee silloin paljon halvemmalla,kun alkaa kaikki uusimaan..
Itse uusimme koko keittiön,ja Iskusta tekivät suunnitelman..ja sitä kautta tuli kalusteet..
Lehden kautta otimme kirvesmiehet tekemään työt..oli sovittu urakkahinta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 11:34

otettiin ite gaala -keittiöstä. tosin meni koko 50-l kööki uusiksi, mutta mainostavat kyllä pelkkiä oviakin. osakierrätyskin on hyvä, eli ovet vaihtoon. voiko niitä maalata ja siis säästää enemmän?
paljon on tekijöitä - se mikä itselle sopii on sitten eri asia. olen huomannut kun myös netistä noita kommentteja olen katsellut, että toiset haukkuu ja toiset kiittää - samaa firmaa.
ota siinä sitten selvää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 14:47

Ko. firmat ovat tuntemattomia. Kun me uusimme keittiön, teimme sen perusteellisesti ja kaiken hoiti Puustelli. Toki sille hintaa tuli, huhhuh, mutta onpa nyt upea.
Jos paikkakunnalta löytyy Puustelli, kannattaa kysyä myös heidän tarjoustaan.
Meille tuli myös jää-pakastinkaappi uusi, samoin liesi ja viinikaappi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 23:48

Meillä ollaan tee se itse ihmisiä. Mutta kaapistot esim. tulivat edullisemmaksi teetttää kuin ostaa valmiina. Vaikka halusinkin omilla mitoilla enkä standardeilla.