Joko käytätte IBANia ja SWIFTiä maksaessanne laskuja?

Avainsanat: sepa maksut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 22:45

Kotimaan laskuissa en ole niitä vielä nähnyt, toisaalta monet laskuni tulevat ja menevät e-laskuina ja minä vain hyväksyn. Oman tilini muistan vaikka unissani ulkoa, olisihan tuossa IBANissa aikalailla opeteltavaa, toivottavasti pysyy vain maiden välisissä rahan siirroissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 20:57

Jos laskuissa vaaditaan pidempiä litanioita,liitän IBANit ja SWIFTit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 22:25

Niinhän se maailma muuttuu. Jopa Kelakin korvaushakemuksessa pyytää IBAN-numeroa. Käyttämään joutuu tai ei. Ei sillä niin väliä ole. Oleellista on kuitenkin käyttää kansainvälisessä maksuliikenteessä IBAN-numeroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 23:23

No eipä ole vielä vaadittu laittamaan, minä kun pelaan noissa kotimaan ympyröissä, joten niitä ulkomaan
rahanvaihtoja ja maksuja ei ole tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 08:47

Ei ole juuri nyt ollut maksettavia laskuja joten odottelen ja katson minkälaisen litanian niitä numeroita joutuu naputtelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 09:16

En ole vielä käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 10:09

IBAN koodit jo joulun jälkeen käytössä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 12:54

Näkyy pankin sivu tuntevan nuo automaattisesti kun valitsee maksupohjan.
Itse en ala niin pitkiä litanioita kirjoittelemaan. (en ole sepalle maksanut mitään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 15:57

Kun nettipankista maksaa, näyttää automaattisesti tulevan nuo uudet kujeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 19:55

Nettipankissa olen maksanut ja tulevat automaattisesti..suurin osa laskuista on suoraveloituksella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 23:32

Niin kauan kuin saan maksaa ihan kuten olen oppinut - jätän väliin. Jonain päivänä se on pakollista. Sitten menee sormi suuhun - mitäs nyt teen?