Miksei Napsun pisteillä saa alennusta tms noista matkoista?

Olis pisteillekin sit jotain käyttöö...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 16:36

joskus on saanut " alennusta" pisteillä,
elikkä sillä rahasummalla mitä on voittanut,
on voinut käyttää voittosumman vaikkapa matkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 17:31

Niin olishan se mukavaa näillä pisteillä saada jotain, siinä olet oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 17:49

Minä en aio ulkomaille enää matkustella, joku saisi minunkin pisteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 17:56

sepä olisi hyvä kannustin,

minulle sopisi vaikka sellainen diili että vapaata matkaa piste ja kilometri, matkustustapa vapaa ..... ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 18:27

Tuollainen olisikin hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 19:18

valperi meniski jo pari kertaa maailman ympäri. Mää ole samaa mielt, jottai kuitennii vois olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 20:46

Ihan teoriassa hieno ajatus,mutta vois verottaja pistää pikku näppinsä soppaan ja napsutella....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 21:48

Kyllä tuo 100 000 pistettä jo jotain kaipais.Kunnianosoitus johonkin ,itse saisi valita.Eikö vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 22:55

No niin, ei muuta kuin neuvottelut käyntiin ja vaatimukset paperille. Jos ei ehtoihin suostuta, niin lakko uhkaa Napsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 23:07

Näin suuren välijoukon ollessa todistajana minunkin pisteeni saisi kyllä käyttöönsä ilomielin
joku. Minä olen matkalippuni niin jo reijittänyt, että ei kelpaa tähtitaivaan tirkistelyynkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 09:57

Olis todella kiva porkkana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 15:52

Tuossahan olisi ideaa, toivottavasti ylläpito lukee tämän kyssärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:17

Ylläpito kyllä voisi ilomielin järjesttää tällaisen alennus jutun..ihan hyvä idea..tai jonkun kilpailun taas pystyyn..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 23:09

Silloin kun minä tulin tänne, oli kilpailuja. Tuo olisikin hyvä systeemi, voisi saada ihan kivat %:t.