"Siisteimmät tyypit lomailevat näissä paikoissa, oletkos missään niistä käynnyt ?

www.taloussanomat.fi/harrast...011366/139

lista kyllä pistää vähän hymyilemään, mutta sattuipa siinä olemaan yksi jossa olen käynnyt, arvaatko mikä ?

Lisätty: 11.01.2011 - 17:15

Mukavia arvauksia teillä.

Vaikka useimmissa noista maista olenkin käynyt niin varsinaisesti lomailua olen harjoittanut vain Loch Nessillä ja juuri meloen (en kyllä yöpynyt missään linnassa vaan vanhassa tallissa joka oli välillä toiminut laittomana viski-tislaamona, siinä sitä vasta tunnelmaa oli).

Hirviö jäi näkemättä ja se on yksi niistä harvoista paikoista joista minulla ei ole yhtään valokuvaa (kuvattu materiaali ja kuvausvehkeet lepäilevät Loch Nessin pohjassa) mutta saatte uskoa että siellä näin komeimmat aamusumu-maisemat mitä eläissäni olen nähnyt.

pitäis varmaan yrittää uudestaan vielä joskus....

Avainsanat: matkakohteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 12:56

veikkaisin Tiibettiä.

en kyllä jaksaisi laivailla 18pv Japanissa,
hauska oli kiitää luotijunilla sekä joka maitolaiturilla pysähtelevillä paikallisjunilla
paikasta toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 11:25

en ossaa sanoa missä olet käynyt -mutta mä tiedän mihin mä voisin mennä.
ainoat mielenkiintoiset tuossa olivat loch nessi ja espanjan juna.
näihinkin paikkoihin pitäisi päästä kyllä sitten maitse - en pidä lentämisestä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 11:57

En kyllä arvaa. Itse olen kyllä melonut, telttaillut ja pyörräillyt. Mutta näköjään väärissä paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 12:17

Minullekin outoja paikkoja käynnin suhteen. Listakin tuntuu kovin erikoiselta. En taida ottaa noista mitään matkasuunnitelmiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 13:18

valpperi .......oiskos Satamatunnelmaa Japanin-risteilyllä......muistelin vain kuvias katselessa ,et oot japaniassa paljon kuvannut ainakin ....no itse en missään noist käynyt vain siellä rahvaitten kanarialla .... :)

Lisätty: 12.01.2011 - 10:39

tippusko sun kamera järvenpohjaan aika hurjaa .nyt ootellaan vaaiiin milloin hirviö lähettää kuvat katselvaksemme napsuun ... jos se osaa kuvata , mut sitä asiaa en epäile yhtään etteikö osais .......minusta hirviöt ovat niin taitaviiiiiiiiiii ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 13:45

Käväissyt pienellä saarella Karibialla,joka lähes yksityinen;unelmapaikka valkoisine kalankakkarantoineen ja tietty kristallinkirkkaine vesineen.Sanoisin maanpäällinen paratiisi.
Loch Nessiä olen pongaillut järven rannalla,mutta Nessinen pysyi piilossaan.
Kiinnostaisi kovasti pyöräretki Jordaniassa,nähdä Petraa yms.
Valperin luulen/en tiedä käyneen Lhasassa...

Lisätty: 11.01.2011 - 20:55

Luin tarkemmin ehdottamani Lhasan,mutta en sijoittanut valperia kuitenkaan kultaiseen temppelihotelliin kultasatiinilakanoiden väliin,vaan Lhasan Dalain kanssa keskustelemaan ja polttelemaan rauhanpiippua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 15:23

Veikkaan, että olet käynyt Montenegron luksushotellissa.

Minun matkakohteeni ovat kuitenkin niitä rahvaita =D

Lähden huomenna Kanarialle kahdeksi viikoksi ja keväällä taas tietenkin Roomaan. Ne on niin nähty, mutta minkäs teet kun veri vetää. Olemme kyllä puhuneet alustavasti tuttavavien kanssa Pariisin matkasta tänä keväänä, josko se edes nostaisi tasoa.

Lisätty: 11.01.2011 - 22:00

Kanaria on mainettaan parempi lomakohde. Gran Canarialla on paljon nähtävää, kuten vuoristo jossa on aivan mahtavat näköalat ja raikas puhdas ilma. Ilmasto on leuto, ei liian kuuma. Ja ne viinaturistit ovat ilmeisesti löytäneet edullisemman kohteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 16:14

Espanjan junajuttu kiinnostaa.Kanariasta en lainkaan pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 17:35

Eipä kuulu meikäläinen noihin "siisteihin tyyppeihin", mutta en rahvaaseenkaan koska en käy Kanarialla.
Hirviömelonta vois olla jännää vaikka sinäkään et sitä monsteria kuitenkaan tavannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 18:43

Mikäli tuohon listaan on uskomista, niin minä en nyt taida kuulua siisteihin tyyppeihin. Kuumailmapalloiluakin olen kokeillut vain Suomessa ja se oli kyllä tosi siistiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 23:15

Ei osunut ostamani matka tuohon kategoriaan. Mutta aika kaukana douwn uderissa olis tarkoitus mennä käymään ja viipymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 23:16

Minäkin olen luullut, että olen siisti henkilö, käännän esiliinankin joskus nurjan puolen eteen, niin taas on siistiä.
Mutta jos joku pyörän tarakalla minua veisi Jordaniassa, niin lupaisin olla syljeskelemästä kadulle ja kiroilematta töyssykodissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 09:38

Karibialla aika moni piipahtaa. Kentie sinäkin siellä. oli siinä jokunen jonne tutut ystäväni mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 09:57

En kuulu moihin tyyppeihin..
hirviötä ois hauska kattella kaukaa ( mut tuskin iskee mäkyviin, silmät siin menee soikeeks kun yhtä paikkaa tuijottelee) , mut oli joskus kaun sitten tuo buumina, vaan oon uskonut että tuo jo unholassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 23:04

Sinusta en tiedä, mutta itse olen käynyt Karibialla - en tosin ao. kohteesssa.