Mikä on paras Kari Tapion lauluista mielestäni? Tykkäsin paljon laulusta et olen suomalainen. vaikka on muitakin hyviä lauluja.

Avainsanat: parhain kari tapion laulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 23:01

Mitään lisäämättä tai poisjättämättä:
www.youtube.com/watch?v=_tWbCb5umXM

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 09:56

Minä tykkään tästä vähän uudemmasta kappaleesta juna kulkee, mutta on niin monta hänen lauluaan mieleisiä että en oikein osaa sanoa mikä olisi kautta aikojen ollut paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 10:18

www.youtube.com/watch?v=-An0pd2-STU

Yksi niistä monista sykähdyttävän kauniista kaappaleista.Mulle tulee tästä aina ihmeellinen olotila kun ajattelee meidän yhteistä onnea joka niin rikkumatonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 10:28

On monta mutta minullekin on jäänyt Olen Suomalainen parhaiten mieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 10:52

Pidän Juna kulkee kappaleesta. Se taitaa olla hänen sanoittamansakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 12:24

Minä pidän tästä kappaleesta. Sydänpuoli säätä vasten.

www.youtube.com/watch?v=DQmS75wmdOY

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 13:26

www.youtube.com/watch?v=ybKp...re=related
tässä yksi ,mutta niitä on nin paljon hyviä ,etten osaa laittaa paremmuus järjestykseen hänen levyjään ...ovat kyllä hyviä kappaleita jokainen ...omalla sanomallaan.... näin on minun makuni tämänkin suhteen ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 15:10

Kirkkokonsertissa olen juhlavissa puitteissa kuullut hänen laulunsa Olen kuullut on kaupuni tuolla ja
Myrkyn jälkeen ne ovat minulle sopivan hyviä ja pidän niistä.
Tuo sydänpuoli säätä vasten, sen sanat eivät aukene minulle, vaikka olen sitä paljon kuunnellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 17:38

Paljon hyviä, vaikea nimetä yhtä...noo vaikkapa se Myrskyn jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 18:32

Kaipuu on mielestäni hänen paras ja kaunein kappaleensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 20:23

Paljon hyviä lauluja...Myrskyn jäkeen on tosi sykähdyttävä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 15:46

Kyllä se myrskyn jälkeen on pouta sää...