Piditkö Kari Tapion lauluista?

Avainsanat: kari tapio laulajana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 10:27

Karismaattinen laulaja koko kansan suosima kyllä, pidän todella...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 09:54

Minä pidin paljon hänen lauluistaan ja minulla on monta cd hänen laulujaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 10:30

www.youtube.com/watch?v=37J34vKTfKA

Kyllä ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 11:07

en erityisemmin ole kuunnellut hänen laulujaan,
jos on sattunut olemaan toosa auki,
en ole sitä kyllä sulkenutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 11:59

Kyllä jotkut on hyviä. Mutta ei välttämättä "juna kulkee"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 12:20

Kyllä, kyllä! Ei paljon muuta voi sanoa. Hänen musiikkinsa jäi kuitenkin ikuisesti suomalaisten sydämiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 12:29

En ole mikään iskelmämusiikin suurkuluttaja jotenka en voi sanoa kuunnelleeni Kari Tapionkaan lauluja kovin usein. Tästä huolimatta ihailin hänen ääntään. Se kun pysyi miehen vanhetessaakin säröttömänä ja nuorekkaana osoittaen ettei kaikille laulajille ikä ja kova keikkaelämä lieveilmiöineen tee ilkeitä kepposiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 13:35

kyllä oli kunnon sinivalkoinen laulaja tykkään.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 15:14

No kyllä vaikka minä en nyt kovin iskelmien kuuntelija olekkaan, niin aina kun Kari Tapion konsertteja tuli, kyllä ne yritin katsella tai kuunnella.ei minulla montaa artistia ole nimettynä Reijo Ikonen on toinen ja naislaulajista en osaa sanoa ketään, ehkä nyt pidän Paula Koivuniemestä, vaikka ennen en.
No nyt tuli kaikki taas suoraan putkeen, vaikka Kari Tapio oli vain kyysmyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 17:39

Paras suomalaisista laulajista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 18:33

Kyllä pidin, vaikka en kauhean paljon hänen musiikkiaan ole koskaan kuunnellutkaan. Levyhyllystäni löytyy yksi hänen tupla-CD:nsä jo monen vuoden takaa. Se on hieno kokoelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 20:24

Kyllä pidin Kari Tapiosta..karimaattinen miellyttävä ihminen..Näin livenä useamman kerran..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 15:43

Kyllä pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 22:54

Hänellä on muutama tosi hieno kappale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 10:39

Anopinkokelas oli ja on vieläkin kova fani.Soittaa musiikkiaan paljon,joten siinä tulee pakostakin kuunneltua.Henk kohtasesti en oikein tykkää.Mutta kovasti oli Suomalaisten mieleen...