Onko kenelläkään tietoa, mistä löytää halvalla (< 500e/kk) MALTALTA loma-asunto kuukaudeksi? Mistä päin saarta kannattaa katsella?

Avainsanat: malta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 08:02

Varasin Kanarialta Homewayn kautta edullisen ja hyvän asunnon. Tuossa linkki Maltan Homeaway välitykseen. www.homeaway.com/vacation-re...ar/0&6

Maltalla olen asunut St.Julians'issa. 20 vuotta sitten oli aivan ok paikka. Et kertonut mitä haluat lomaltasi. Malta on pieni paikka, joten siirtyminen paikasta toiseen ei ole ongelma, ainakaan autolla. Muutenkin saari on niin viehättävä, että kannattaa tutustua kunnolla. Samoin kuin naapurisaariin esim. Gozo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 23:59

tämäkin on luotettava firma:
www.interhome.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 07:29

Siinähän noita jo linkkejä tulikin ja miekin kiitän koska ajattelin katsella samoja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 09:29

Netin kautta on halpoja eli esim. 500e/kk Maltaltakin on tosi vaikeata löytää. Riippuu tietysti ajankohdasta eli onko varsinainen turistikausi vaiko jokin muu aika. Interhomen hinnat ovat ainakin paljon yli sen mutta toki jostain jonkun vaatimattoman luukun saattaa löytää (yksityiseltä mutta eivät netissä varmaan ilmoittele).
Kylän on oltava jokin muu kuin Valletta, St. Julians tms.
Jostan nettiosoitteesta voi toki tiedustella edullisiakin, vastaavat tai ei. Maöta on myös saari jossa ulkomaalaisetkin asustavat vuoden ympäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 10:24

www.interhome.fi/

täältä kun klikkailet