Turku Kulttuuripääkaupunki 2011. On tehty laulu, mutta mikä?

Avainsanat: turku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 21:05

Onnea kauhiasti turkulaisille ja Turulle kulttuurivuonna 2011!Tulipas tehtyä perinteinen Aurajoen rantakävely ja tarkastettua Förin tilanne.Föri talviteloilla eikä kulkenut yli joen,niinkuin vuosi sitten,ylitin puolelle.Muuten oli valkoista ja puhdasta kaikkialla!Onnea vaan!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 20:24

Se on tällä puolen tuolla puolen. Komeat avajaiset on 15 päivä täällä, pitää mennä hieno esitys katsomaan kun on iso spektaakkeli ja siellä tuon laulun sitten kuulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 21:25

Avajaisesitys ”Tällä puolen, tuolla puolen” on yksi suurimmista Suomessa koskaan nähdyistä esityksistä. Tarinallisen esityksen teemana on viestintä. Se ammentaa sisältönsä Turun historiasta tähän päivään, viestitulista aina nykyaikaiseen telekommunikaatioon asti.

www.turku.fi/public/?content...;nodeid=23

Täytyykin mennä ihan livenä paikanpäälle katselemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 07:30

Pääsisipä paikan päälle tälle puolen tai sille toiselle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 09:13

Tällä puolen, tuolla puolen....liittykös tämäkin nyt siihen tois puolt jokkee -juttuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 15:07

"Tällä puolen, tuolla puolen /turku 2011".
WalkThe Plankin ja ohjaaja Mark Myrphyn maailmanluokan esitys.
Laittaa liikkeelle Turun vuoden Euroopan kulttuuripääkaupunkina vuonna 2011.

Hienoa ja onnea paljon Turulle ja turkulaisille, Turku on siis elävä taulu nyt
meille "muun maanosan " kansalaisille.
Avaus 15 - 16.1.2011 jatkuen koko viikonlopun juhlinnalla.

Lähteet:
Googlen kautta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 22:42

Tältä puolen on hieman vaikeaa tulla sille puolen - harmittava takaisku.