Miks mut jätetään AINA 10.1?

Tää on jo toinen vuosi peräkkäin... Miks mä en riitä kellekään?...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 16:28

Vain kerran saamme elää tämän elämän.Kyllä kerran löydät elämäsi onnen. Se ei tule etsimäällä.Se tulee yllättäin.Meillä on kerran nuoruusaika.Silloin kehittyy luonne.Se voi olla pettymysten aikaa. Älä välitä. Sitä elämä on. Olet nuori ja silloin valitaan elämän suurinta .Älä hätäile kyllä kerkiät.Sillä on suuri merkitys elämääsi.Ei ensimmäistä minullekkaan annettu ja siitä nyt olen onnellinen. Tuli joka välitti minusta tosissaan.Hän tuli vaan odottamatta ja minun tietämättä.Siitä se yhteinen taival alkoi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 15:35

Ole huoletta! Kyllä se onnikin vielä potkaisee, kunhan jaksat odotella. Kokemuksesta tiedän kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 15:42

Ole huoleti, vielä tulee monta 10.1. päivämärää jolloin kukaan ei sua jätä, menee vaan joskus oma aikansa ennekuin löytyy se oikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 15:43

Olet vielä nuori. Vielä tulee joku, joka tajuaa ainutlaatuisuutesi. Ja tekee kaikkensa vuoksesi. Ja muista: mikä ei tapa, vahvistaa. Eli olet seuraavassa "taistossa" kokemusta rikkaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 16:53

Samaa mieltä edellisten vastaajien kanssa: onni tulee kun on sen aika. Ja vanhan sanonnan mukaan parempi yksin kuin huonossa seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 18:18

Ole onnellinen, että olet jätetty ja Sinulla on vielä mahdollisuus etsiä kohdallesi sitä oikeata.
Tämä tuntuu raa`alta sanoa näin ja Sinun lukea sitä.
Voi Sinulla on vielä monta 10.1. päivää odottamassa sitä oikeaa, olet niin nuori.
Se tuntuu nuorena niin raskaalta ne pettymykset, mutta meillä naisilla on aina hihassa se salainen
kortti, jonka avulla selviämme. Odottele ihan rauhassa, saat vielä nauttia monta 10.1.päivää onnellisiissa
merkeissä. sitkeää rakkauden silkkinauhaa kohdallesi toivotan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 19:15

Eivät ole olleet oikeita sinulle. Usko ja luota tulevaisuuteen, kohtaat onnesi vielä, ihan varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 19:34

Hiuhai SP,kulje reippaana eteenpäin odottamatta ketään,olet kovin nuori sanomaan mistään AINA...paras aika tulollaan ;-) Varrmasti riität,kun oikea tapaus tulee kohdalleen :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 21:25

Kyllä se oikea rakkaus tulee jostakin...ihan yllättäen..joka ei jätä. Nauti nuoruudesta, nuoruus on ihanaa aikaa..kun saa olla villi ja vapaa..anna palaa ja pidä hauskaa...et varmaan sitä kadu..Aina vaan tuntuu niin raskaalta,kun joku jättää..Iloa elämääsi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 21:33

Rakkaus tulee aito silloin kun sitä vähite odotat ja ihan nurkan takaa,..
Lohtua kumminkin sinulle rakkaussurut on aina kovin koskettavia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 06:59

Prepaid happiness ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 11:28

sun karmalla ei ole mielikuvitusta jos samana päivänä aina näin käy.
mutta kumpi sua harmittaa nyt enemmän - se jättäminen vai tuo päivä?
kyllä se siitä - ensi vuonna ota vp ja nuku koko päivä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 12:55

Usko pois : kyllä se onni vielä sinuakin potkaisee ja oikein kovaa potkaiseekin ja aurinkokin paistaa sinunkin risukasaasi niin kuumasti, että et huomaakkaan kun 10.01. on uudelleerakastumisesi myötä ohitettu useamman kerran ilman että mitään eroa tuolloin on sattunutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.01.2011 - 22:00

Tsemppiä, profiilisi mukaan olet vasta 17 vuotias, joten kyllä sinäkin vielä löydät elämääsi onnen. Minäkin luulin sen jo löytäneeni, mutta kymmenen avioliittovuoden jälkeen totesin että juna oli jo lähtenyt. Siirryin elämässä eteenpäin ja tällä hetkellä elän jälleen onnelisessa suhteessa rakentaen itselleni rakastavaa perhettä.