onkohan maatakiertävällä radalla jossain satelliitissa jotain palvelua mihin vois laittaa omia tiedostoja, jos maapallo tuhoutuu

niin omat tiedostot säilyisi vielä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 16:49

Mielestäni emme pysty lentämään kuin ilmakehässä.
Olen tutkimuksissani, oppimani pohjalta tullut tulokseen, että päämäärämme on musta-aukko kun tämä järjestelmä tuhoutuu. Einstein sen jo aikoinaan todisti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 13:40

toi olis kyllä aika hyvä jos olis.
toisaalta -pitää toivoa että bittiavaruudessa seilaavat tiedot joku viherpäinen nappaa ihan nyttenkin säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 13:51

Peesaan matkaaja70,takuuvarmasti ainakin Napsussa säilyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 15:30

Kun maapallo tuhoutuu ja sen vetovoima loppuu niin kaikki lennetään. Olisipa silloin korkealentoisia ajatuksia.
Oikein hieno homma ja tiedostot todella korkealla tasolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:07

Jaahas, eipä vielä moinen asia ole huolestuttanut. Olisikohan näissä faileissa edes niitä mahdollisia lukijoita kiinnostavaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 18:00

Jos maapallo tuhoutuu niin kuka niitä on lukemassa?

Mutta tuskin löytyy ja jos löytyy niin on noiden raharikkaiden saumat siihen uskoisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 18:13

Maapallon tuhoutumisen jälkeen täällä ei ole mitään elollista.Tämä on poissa kappaleina jossain kiertoradalla kenties.
Olisihan se hienoa että sais talettettua ihmisten höyryt ,joita ihmettelisivät, eikä kukaan ymmärtäisi niistä mitään. Ufomiehet ei varmaan niitä tajuais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 18:28

Olet ensimmäinen anonyymi, joka olet noin fiksu ja kysyt sellaista, en yleensä vastaa anonyymin kysymykseen, mutta tämä oli herkkupala. Jos saat tietää varaa minullekin yksi salalokero, annan
varakoodin Sinulle siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 19:55

Kyllä minulta ja muilta on Windowsin käyttöjärjestelmä vienyt niin paljon tavaraa "Bittiavaruuteen", taitaa siellä olla kovalevyt jo täynnä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 21:40

paljon todennäköisempää on että satelliitti tuhoutuu ennen maapalloa, joten parasta vaan pitään ne tiedostonsa täällä maan kamaralla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 09:15

Jos maapallo tuhoutuisi niin mitäpä niillä tiedostoilla kukaan missään tekisi. Ei minulla ainakaan ole mitään niin tärkeitä tiedostoja olemassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 19:18

Mielenkiintoinen ajatus, mutta mitä ja kuka niillä tiedoilla jotain tekee jos maapallo tuhoutuu. Eiköhän siinä mene lukijatkin silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 18:11

Täh, taisin pudota kärryltä. Tai sitten olen tullut vanhaksi.