Onko tietoa montako vastausta poistetaan ennen porttikieltoa Napsuun?Anteeksi,jos olen loukannut jotain tiedostamattani,aivan.

Lisätty: 10.01.2011 - 12:34

Kiitosta napsut!

Avainsanat: porttikielto napsuun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 03:45

Saat anteeksi vaikka et ole minua ainakaan loukannut. Tuosta kysymästäsi asiasta ei ole tietoa. Toivottavasti joku sen meille valaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 07:10

ehkäpä kannattaa kysyä ylläpidolta asiaa.
ketähän lienet loukannut, ei havaintoa siitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 09:10

Joskus loukkaa ihan tietämättään jotain . Vaikka ei sitä tarkoittaisikaan. Mutta minua et ole loukannut. Että napsuttelemisiin vaan. Täällä vaan vaaditaan hyviä käytöstapoja joista tulee kaikki hyvälle tuulelle. Tämähän on kaikille tarkoitettu. Samassa veneessä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 09:45

mitä mitä ....pattet mistä ihmeestä sie kirjottelet ,miten oot voinut jotain loukata sinä niin kiltti ...epåilen ,et vahingos on lähtenyt vastauksesi pois ....en ainakaan itse ole huomannut ,et minnuu oisit loukannut ...mut se on kyllä tiedossa ,et täältä saa lähteä ..muutamia on poistettu ,mut kai ylläpito sentäs varottais ....aika kumma juttu tuo on ....jos sinun vastauksias poistetaan ...minunkin vastauksia on poistetu ,mut täällä pulputan vielä ainakin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 10:34

PateT yhdyn edellisiin, et minun tahdostani ole ainakaan poistettu. Pidän Sinua aina ystävällisenä ja mukavana ja asiallisena kaverina napsussa.
Yksi kaveri on poistettu, hän haistatti minulla huusin alukset ja nimitti hyvin rumilla nimillä.
Samoin minun vakaumukseni otti rumasti puheeksi. Ilmestyi jostain syystä vielä kirjamaattomana
viesteihini kirjoittamaan ja siinä meni napsunkin maine. En ole koskaan hänellekään pahaa sanonut.
Tuleehan täällä joskus vastattua niin, ettei se kaikkia miellytä, mutta henkilöllisyyksiin ei pidä mennä.
Joten jatka oloasi vai kevyellä mielellä, ehkäpä se henkilö. joka on poistattanut vastauksesi, voi ottaa
yhteyttä viestillä ja kertoa mikä riivasi. Se olisi silloin hyvä peli ja asiat selviintyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 10:38

tuskinpa siinä mitään määrättyä rajaa on, poistojahan voi tapahtua monistakin syistä

luulisin että varmin tapa saada 'porttari' lienee aloittaa aktiivinen riitely ylläpidon kanssa

niitä nokkaanottamisia ja siitä johtuvia toisen vastauksen poistovaatimuksia sattuu muutamille napsulaisille näköjään aina silloin tällöin, ja uskoisin että tuo ylläpito valitsee sen 'pienimmän rutinan tien' eli poistaa närästystä aiheuttaneen vastauksen sen kummemmin asiaa harkitsematta

kyllä minunkin vastaukseni joskus ovat aiheuttaneet sellaisia 'happovaivoja' kanssanapsulaiselle (-ille) että niitä on poistettu

aika paljon tätä keskustelua seuranneena vähän ihmettelen mistähän sinunkin vastauksestasi olisi joku voinut syttyä ????

.... jos valitustoimiston luukku on olemassa, aina sinne joku valittaja löytyy ...

eipä kannata asian kanssa päätään vaivata, jatka entiseen tyyliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 10:56

Ylläpito hoitaa tuollaiset asiat eli kannata kenenkään mennä neuvomaan.... ratkaisu on ihan itsellä miten haluaa toimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 12:31

Aina roiskuu kun rapataan. Jokaisella meillä on omanlaatuinen kauha. Jatketaan vain napsuttelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 13:42

ookkona saanu noottia? voi harmi.
mä joskus huomaan että ehkä olis voinu miettiä hetken ennenku painaa lähetä nappia, mutta olen mielestäni ollu kanssa asiallinen ja oman mielipiteeni kertonu ku kerran kysytty. tieten tahtoen ei meistä kukaan toisia loukkaa, jos näin käy -kyllä ylläpito sen nopsaa honaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:16

Ei onneksi ole vielä noottikirjettä saapunut. En ole huomannut kenenkään kirjoittelussa nyt niin ihmeellilsiä, että siitä herneitä pitäisi vetäistä neukkuun. Eiköhän vain jatketa napsutteluaj. Live and let live.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 18:39

Ei ole ainakaan minun tiedossa,että olisit jotakin loukannut..Kyllä on välillä minunkin vastaus poistettu...mutta en ole siitä moksiskaan..
Jatka vaan samaan malliin napsuilua..niin olet meidän ilona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 21:32

Porttikiellosta en ole kuullut... uusi juttu mulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 16:43

En ole kuullutkaan. Ymmärrän, jos jutut menevät paljonkin vyötärön alapuolelle. Silloin voi tapahtua mitä tahansa.Niille alakropan jutuille on ihan omat kanavansa.Onneksi tämä on niinkuin se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 02:29

Anteeksi saat, mutta minua et ainakaan ole koskaan loukannut. Et sinä porttikieltoa voi mistään saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 19:15

En tiedä tuohon vastausta, mutta mielestäni olet aina vastannut asiallisesti.
Jos joku kuitenkin on ottanut herneet nenäänsä vastauksistasi hänen kysymyksiinsä, niin sanon sellaiselle ihmiselle, ettei sitten pidä kysellä jos ei kestä vastauksia.
Älä huoli, sinä ainakin pysyt keskuudessamme!