Yösyöppö vai yökyöppö (kyöpeli)?

Lisätty: 09.01.2011 - 23:05

Ciby - vannon kautta kiven ja kannon että meidän keskeiseksi jää...

Avainsanat: yösyöppö yökyöpeli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 12:23

Minä olen ajoittain molempia. Yökyöpelihomma taitanee ilmetä tässä viikolla pullonhengen avustuksella.

Kysyjän kommentti

Kiitos, sillä pullonhengellä on mielenkiintoinen vaikutus, jotkut eivät muista mitään edellisestä illasta ja silloin voisi olettaa että yökyöpelinä on hyörinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 22:55

psst ... kuiskaan näin kahden kesken , et lankesin syömään vatturahkaa ... enkä niin vähääkään , kun ensin ihan vähän , sit vähän vielä .... mut tämähän pysyy nyt vain meitin kahden tiedos , jot syöppö mikä syöppö... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 23:53

Molempia lajeja edustan ihan puhtaalla omallatunnolla.Mimmit,en minäkään kerro eteenpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 08:22

En ole nykyisin enää kumpaakaan, ennen söin kaikki herkut öisin mitä vaan kaapeista löysin ja valvoin yöt kipujeni vuoksi, nyt on hyvät lääkkeet ja nukun öisin aika hyvin, mutta kyllä minä joskus suklaasta unta näen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 15:04

Ei kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 15:54

Yökyöpeli olen, tunnustan. Yösyöppö en onneksi ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 16:05

Arkipäivinä en oikeestaan kumpaakaan, pyrin menemään viimeistään 23.00 nukkumaan ja sehän ei tokikaan viel yö oo.. Syöpötelläkin yritän mah. vähän iltasella, noh vähän ehkä joskus lipsuu.. Viikonloppun sit vähän pidemmälle valvotaan, kun 23.00 ja vähän enempi herkutellaankii juu.. =D

Lähteet:
Oma ääni kellossa ja oma maha tahtois kaikkii herkkui, vaan en anna..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 16:33

En tunnusta tuota, olen nimittäin nukkumassa ja en tiedä yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:21

Ja täällä sitä ollaan harrastettu paheita koko viime yö - no, jos tunnustan, niin minäkin kävin hakemassa pari siivua peurapaistia ja muutaman juustoviipaleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:31

Kumpaakin tulee harrastettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 18:52

Yökyöpeli saatan joskus olla,kun ei uni tule silmään..Yösyöppöä en yleensä harrasta..mutta joskus on käynyt,kun sängyssä pyörin tulee syöminen mieleen..silloin haen vaikka suklaata suuhuni..se alkaa ihmeellisesti nukuttamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 19:52

No kiva, että minulla on seuraa, olen yösyöppö. Kun ei nukuta hiiviskelne ja jääkaapinovi narahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 16:19

No, olen sellainen yökukkuja. Teen kaikenlaista hiljaista hommaa. Luen ja ratkon ristikoita. Siinä lomassa saatan pujahtaa katsomaan jotain suuhunpantavaa. Vaikka keskellä yötä.Sen kyllä huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 02:25

Lukeudun molempaan kastiin.