Missä viettäisit mieluimmin loppuelämäsi?

Avainsanat: loppuelämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 21:55

Talvet jossain lämpimässä, kesät kotona ja Onnelassa sekä syksyisin Lapissa tai Itävallassa.

Kysyjän kommentti

Kiitos, tuohon kun olisikin mahdollisuus, talvet lämpimässä ja kesät sitten kotona ja kotimaassa rakkailla paikoilla. Tuota minäkin halajan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 22:32

täälä missä nyt just istun kultsin viekussa tai no tässä hänen likiillä ......täs omas kodis... ah .. kunpa saisin loppu elämän tääl viettää ... en tarkoita ettenkös välillä vois jossain piipahtaakkin , jotta taas muistaisin , miten ihanaa on kotiin tulla takaisinkin ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 23:14

Jossain pienen järven rannalla mökissä ja pilkkisin kalaa talvet ja kesät .En lihaa söisi.Saunoisin ja uisin. Tekisin vihdat ,keräisin majat,sienet.Eläisin huolentonta elämää.luonnonmukaisesti. Soutelisin aamu usvassa.Luonnon lakia noudattaen joka suhteessa. Enkä antaisi kiusauksille valtaa.
Oman rakkaan kanssa ja kissojen .
Ei tämä paljoa muuttuisi ja muutuisiko paikkakaan ,kuitenkaan toiseen.Kyllä nämä tämänhetkiset koti konnut on tullut rakkaaksi että hyvin vanhuutta näissäkin maisemissa voi odottaa. Ovathan ainakin tuutuja joka paikka kun 40vtta asunut.Ei ole eksymisen vaaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 08:28

Minä haluaisin kotonani olla loppuun asti, on kaunis minun kotini ja ihana kylpylä kellarissa höyrysuihkukaappi ja 3 hengen poreallas, siellä minä tykkään olla ja nauttia elämästäni, altaassa kun ottaa niitä vesisuihkuhierontoja niin kivut häviää kropastani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 12:14

En päivääkään vaihtaisi pois. Ei menneestä, eikä tulevasta. Siellä tulevaisuudessa aion olla mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 13:47

suamen maassa.
verottaja rokottaa, kaikki kallistuu, koskahan joudun myymään peltoplänttini asutuksen tieltä?
kyllä sitä aina tuntuu että ruoho on jossain asioissa vihreempää toisaalla -mutta näitä vuodenvaihteluita en vaihtaisi pois ( vaikka ny olisin mieluusti talvihorroksessa ). ja näitä suomalaisia tarpojia tulis varmaan haiku.
hyvä on käydä välillä jossain ; ulkomailla, extremereissuilla, lapissa jnejne - kotiin taas pian ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:30

Onpas ollut meidän perheessä vähän viime aikoina puhetta, että jos osaisi maatataloudesta edes alkeet, niin voisi muuttaa maalle kasvattamaan oman ruokansa. Tosiasioissa täytyy kuitenkin jotenkin pitäytyä, niin kesät mökillä, talvet Kanarialla ja joskus voisi piipahtaa jonnekin muuallekin, kuten Alpeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:34

No enpä ole tullut paljoa tuota ajateltua...
Mieheni lupasi kymmeniä vuosia sitten että pääsen joskus ihan uuteen vanhusten taloon. Siis sitä odotellessa.. HEH HEH !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 20:33

Kyllä vähän sellainen kutkutus mielessä,että muutaman kuukauden voisi viettää etelän lämmössä..kun täällä on talvi kovimmillaan..Vuokraisi asunnon,kun ovat halpoja ja eläminenkin halvempaa kun Suomessa..
Kesät kyllä haluaisin kumminkin olla kotimaassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 16:24

Haluaisin kovasti asua puolet vuodesta jossain lämpimässä, vaikka Espanjassa.Mutta ikävä pamahtaisi pian, koska minulla on niin ihanat lapsenlapset.
No, tietenkin koti on paras paikka. Tarvittavat avut ottaisin vastaan, jos niitä enää ylipäätään saa , kun se aika koittaa.Haluan matkustella niinkauan kuin on mahdollista terveyden kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 19:41

Omassa kodissani oman rakkaani kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 02:21

Talvet lämpimässä, kesät koto suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 14:08

Omassa kodissani. Loppuelämäni ei ole tulemaan enään kovin pitkä. Nautin tästä loppuun asti.