Muuttaisitko kotoasi jos olisi mahdollista?

Avainsanat: muutto kotoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 14:59

Muuttaisin! Asun äitin kaa ahtaassa kaksiossa,kyllä sitä aika ajoin (eli USEIN) kaipais kunnolla omaa tilaa ja päätäntävaltaa omista asioista

Kysyjän kommentti

Kiitos. Ei aina ole kotona se paras paikka asua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 21:56

Talvet voisin kyllä asua jossain lämpimässä, mutta kokonaan kotoa en muuttaisi ainakaan näillä näkymin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 22:41

oma koti kullan kallis ..... en muuttais en edes miljoonistakaan ...jos ei ole ihan pakko ... lähinnä , jos terveys pahasti pettää eikä kukaan pitäs minust huolta.... no-oo .. toivottavasti sit en edes tajuis , et pois omasta kodista joutuisin ... ja toisten hoteisiin .. hui puistatta koko ajatuskin ... jot jos mahdollista niin saisinko minä lähteää ensin taivaanisän kotiin , etten joutuis yksin jäämään tänne avaraan maailmaan .. toivoo tää niin hartaasti ja luo silmät ylös taivaisiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 05:32

no enpä usko. vaikka lumi ja kylmä ottaa päähän - parhaiten sen kestää kotonaan.
liian lämpimiä paikkoja en edes suosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 08:29

En halua muuttaa täältä mihinkään , olen kotini tehnyt sellaiseksi että viihdyn täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 09:21

Oma koti kullan kallis ja aina vaan kalliimmaksi tulee .Kaikki maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 12:13

Kesät mökillä ja talvet kaupunkiasunnossa.
Ainoa paikka mihin muutan on se mihin mennään jalat edellä ja vaakasuorana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 15:08

Hiukan erikoinen kysymys mielestäni, jossain täytyy asua ja nykyinen koti on ihan ok. Toki jossain vaiheessa ehkä tulee vaihdettua asuinpaikkaa mutta koti sekin tulisi olemaan.
Vapaa-ajan kotikin on niin lähellä että vaihtelua tulee, en tiedä varmasti kumpi se ykkönen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 15:51

No en. Muutan seuraavan kerran kerran kotoani, kun uusi talomme on muuttovalmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:33

Mihis minä kotoani lähtisin, ulkomailla on kiva käväistä mutta ei minun sinne mieli muuttaa tee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:33

Suunnitelmissa on jossain vaiheessa asua osa vuodesta poissa Suomesta, koti jää kyllä tänne odottelemaan.

Poikani sen sijaan odottelee innolla ASP:nsä täyttymistä ja muuttoa pois kotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 16:27

Voisin kenties muuttaa johonkin lähikaupunkiin.Asunnossa pitäisi olla paljon tilaa.Olen tottunut asumaan väljästi. Koti on siellä missä sinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 02:20

Jos voisin, niin paikkakunnan vaihtoa harkitsisin. Muuten oma koti on kullan kallis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 14:10

Kotipaikkakunnan pidän loppuun asti samana luullakseni.
Saatan muuttaa ikäihmisten palvelutaloon ajan kanssa.
Se on sitten taas toinen tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 18:08

kaitpa se mahdollista olisi vaikka huomenna,
tuskinpa tästä kuitenkaan minnekkään lähden .....