Kannattaako nyt jo varata matka syyskuulle 2011 vai uskotko hintojen laskevan vielä lähdön lähestyessä?

Niin, kohde olisi valmiina ja hotellikin päätetty. Nyt tuskailen, et painaako sitä varausnappulaa jo nyt tässä vaiheessa vuotta vaiko vähän myöhemmin.

Kovasti ovat puhuneet, että matkojen hinnat saattaisivat noustakin, että sekin tässä vähän mietityttää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 19:29

Varaa ihmeessä,jos kerran olet hotellinkin päätänyt...niin takuuvarmasti silloin pääset minne haluat..En kyllä usko,että hinnat tippuisivat..voivat hyvinkin nousta..Nykyään varataan aika ajoissa matka.Jos on päättänyt lähteä..
Nyt vaan varausnappulaa painamaan..niin pääset minne haluat..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.01.2011 - 19:50

Ainoa alennus mikä saattaa tulla on äkkilähdöissä, mutta silloin ei välttämättä pääse sinne minne haluaa eikä tiettynä ajankohtana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 20:00

jos just määrättyyn aikaan ja määrättyyn hotelliin ja kohteeseen haluat päästä,
niin anna palaa ja paina nappia.
ethän siinä häviä kuin varausmaksun, jos se maailmanloppu tuleekin toukokuussa niinkuin
ennustettu kuulemma on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 20:31

Jos haluat juuri tiettynä ajankohtana tiettyyn hotelliin, kannata varata jo nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 21:53

Jos sinulla on määrätty aika matkustaa niin varminta lienee painaa sitä nappia ja varata. Äkkilähdöt ovat tietenkin edullisia jos voi lähteä vaikkapa muutaman päivän varoitusajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 10:40

Eipä mitään rajua laskua hinnoissa ole tulossa, ja jos jonnekin haluaa ja tietää suunnan, mitäs siinä odottelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 11:31

Varma on aina varmaa. Epävarmuudessa on ikävää olla. Tilaa netin kautta, säästät muutan kympin ja voit saada ennakovaraajan edun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 16:15

Varma on aina varmaa sanoi Almakin kun kynttilän päälle kumin laittoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:35

Itse varaan jo puoli vuotta ennen matkan..
Mutta tarjouksia näin vuoden alussakin pukkaa seuraa matkatoimistojen sivuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:47

AInakaan tammikuun äkkilähdöissä ei ollut kovasti valinnan varaa. Jouduttiin omien aikataulujemme takia odottamaan viime metreille matkan varaamista. Saatiin kuitenkin järjestettyä erittäin edullinen ja hyvä omatoimimatka. Lähtö on ylihuomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 02:14

Varaa vain, kun kaikki on selvää. Voihan sitä odottaa myöhempäänkin, mutta sitten ei ole varmaa pääsettekö haluamaanne hotelliin, tai onko paikkoja vielä vapaana.