Pojat toi kaks piparkakkutaloa jouluksi. Mitä niille nyt tehdään. Syödäkään ei voi. Koristelu sen verran rajua.

Avainsanat: piparkakkutalon hävittäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 11:24

Joo.. eipä niille voi tehdä muuta kuin pistää säilöön kuivaan paikkaan ja laitaa ensi jouluna pölyjen poispöllyttämisen jälkeen taas esille. Toinen vaihtoehto on tietenkiin heitää ne roskiin ja kertoa pojille joko totuus piparkakkutalojen kohtalosta, tai narrata heitä jollain keksityllä valheella siitä mitä rakennelmille tapahtui ennen katoamista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 10:52

No ei muuta kuin koita pitää tallessa pidä kuivassa paikassa ja taas ensi vuonna esille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 11:34

no tuos onkin kinkkinen robleema .... mahtaakos ne säilyä , ettei rupee härskiintyy ... itsellä ei onneksi ole tuota ongelmaa... mut jos mun nuput ois tehnyt meille piparitalon säästäisin sen hamaan tulevaisuuteen , koska kaikki mitä he ovat tehneet meille on mummilla talessa... toiset jopa kehystettynäkin ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 12:20

Söisköhän talitintit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 12:50

Pidä bileet piparkakkutalon ympärillä. Kutsu hyviä ystäviä kylään, tarjoa viimeiset jouluglögit ja piparitalo siinä sivussa. Olisi varmaan kivaa purkaa talo yhdessä, kai siinä jotain syötävääkin on jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 14:47

jos ei itselle kelpaa niin talitintit ainakin teskevät niistä selvää aika vikkelään vaikka olisi kuinka rajut koristelut .... tietää kertoa kokemuksesta ....

ps. pistä jonnekkin vähän korkeammalle, muuten jyrsijät tulevat pitämään omia kemujaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 15:02

otat muutamia valokuvia muistoksi kantilta ja toiselta.
saattaa linnut ja muut luontokappaleet saada vatsavaivoja,
jos kovin rajut koristelut ,
niin ehkäpä paras viedä ongelmajätelaitokselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 18:33

Voit todella yrittää säilyttää kuivassa paikassa..Eihän tuollaista taidetta raaski hävittää..Ota ainakin valokuvia,jos ei säily..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 19:09

Otat niistä valokuvat muistoksi ja sitten biojätteisiin. Taitavat olla liian epäterveellisiä lintujenkaan ruuaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.01.2011 - 19:43

Jätä piirongin päälle koristeeksi. Sopivan ajan kuluttua siirrät ne sitten vaivihkaa sivumpaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 11:17

Pistä ilmoitus, että kaksia piparkakkutaloa on vallattavissa. Taitaa joku käydä pyydykseen. Muussa tapauksessa biojätteiden joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 02:08

Nappaat komeat kuvat muistoksi, ja hävität pois vaivihkaa jos ei syödä saata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 13:52

Kyllä minä laittaisin ne biojätteisiin, sitä ennen valokuva taloista.