riikka pulkkinen uutisvuodossa? tajusiko kukaan sanaaka mitä se puhu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 09:57

Kaunis nuori nainen. Kyllä tajusin. Mutta uutisvuoto onkin sellain asiaaiheinen ohjelma. Aikuis viihdettä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 10:27

Ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 10:53

Eipä tule seurattua ohjelmaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 11:19

enpä minäkään ole katsonut, joten ei hätiä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 11:25

Ihan selkeästihän tuo siinä uutisvuodossa puhui missä oli mukana, sillä minä ainakin tajusin jokaisen hänen sanomansa sanan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 11:28

Kyllä kuulin mitä mahdollisesti sanoi,mutta kuka on R.Pulkkinen?Missi,näyttelijä,poliitikko???Poliitikko vois olla,kun myötäili kaikessa Stania...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 12:23

En katsonut. Oliko hän se kirjailija Pulkkinen? Luin juuri hänen kirjansa Totta. Nuoreksi ihmiseksi harvinaisen kypsästi kirjoitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 17:26

katsoin äsken Yle Arenalta,
kirjailijahan tuo Riikka on ja ihan ymmärrettävää juttua se vähän minkä Stanin hölinöiden sekaan sai kerrottua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 18:44

Kyllä katsoin ja ymmärsin mitä puhui..Ei ole kyllä minun suosikki ohjelma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.01.2011 - 19:39

En ole sen koommin Uutisvuotoa katsonut kun T.T. sieltä jäi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 11:08

Ei kannata huolestua jos ei hänen sanomisiltaan saa selvää... on ollut haastateltavana Akateemisessa enkä ymmärtänyt yhtään mitään mitä haluaa kirjoillaan sanoa. En ole katsonut uutisvuotoa, en tiedä mitä siellä puheli mutta tuskin sen ymmärrettävämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 11:13

Stan omilla höpötyksillään sekoittaa joukkueensa jäsenen ilmaisun ja keskeyttää usein hänet. Riikka oli ihan OK!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:50

En ole katsonut ohjelmaa ankkurin vaihdon jälkeen lainkaan ja katselu väheni huomattavasti jo Stanin hypätessä kuvioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 19:42

Kyllä tajusin eikä tehnyt tiukkaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 02:06

En katsonut ohjelmaa.