Että näin,kannattais väistää isompaa?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...5_uu.shtml

Avainsanat: väistäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.01.2011 - 20:45

Tällä kertaa ei päde sanonta: Olen isokokoinen mutta hyvätapainen.
Typerä kuski siinä isommassa biilissä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2011 - 20:24

Helsingissä näköjään sattuu kaikenlaista hullua myös, taisi olla pahalla päällä tuo kuormurin kuski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 20:38

Alkaa olla nuo lumenkuskaajat jo niin väsyneitä että monen kohdalla päivän parin nukkuma-/pakkoloma olisi paikallaan ...

aika hurjia juttuja sattuu, onneksi ei ainakaan vielä mitään vakavampia henkilövahinkoja ....

(yksikin isäntä kehui tekevänsä kasikymmentuntista työpäivää jo kahdeksatta päivää peräjälkeen ... enpä haluaisi joutua samalle raitille)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 20:41

Taisi olla sitten tunteet kuumina..Kyllähän tuo lumi haittaa aika paljon liikennettä,kun kadut kapenevat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 21:17

Kuormiksen kuljettajalla on tosiaan palanut käämit.Olin just ennen joulua Merikadulla ja oli tosi pahassa kunnossa koko katu,bussia oli väistettävä sivuun,muuten olis ollut sama tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 21:35

Pitäis vaihtaa kuskia useammin. Että pinna ei kiristyisi, toisten henkeä uhaten.Aika jästipää kuski.
Onhan meitä moneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 22:14

Eiköhän nuo ajelle omilla peleillään!

Loppukevennys: Serkkuni rajamiehenä ollesaan törmäsi itärajalla karhuun. Olivat kumpikin nousseet takajaloilleen ja tuijotellet toisiaan silmiin tovin.
Täytyi kysyä kumpi väisti? Vastastaus oli viisaampi väisti, hänellä oli rynnäkössä kovat lippaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 23:43

No eihän tuo viisasta ole, luin juuri yhdeltä tien pätkältä täällä armaassa Keuruun kaupungissä, kun kolme
isoa puuautonkuljettajaa ajoi samalla tiellä 3 autoa ojaan, kun ei edes hiljentänyt ja katsonut mahtuisiko siitä sovittelemalla ohi ilman ojaan ajoa. Kyllä se niin on, että näillä pikku ns. kyläteillä täytyisi olla
rehtiä hommaa tuon auton ajaon kanssa. Mutta iso on olevinaan kovempi heåppu. Eivätkä edes pysähtyneet auttamaan tai katsomaan miten pienen auton kuljetajan kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 10:01

Tunteet kuumenee, enkä kyllä ihmettele tätä talvea on jo riittänyt ihan liiaksi asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 19:17

Siinä osui kaksi jääräpäätä vastakkain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 10:13

Kyllä aina kannatta isompaa väistää, vaikka itse olisi oikeassakin. Esimerkiksi polkupyörällä jäisi auton alle. Viimeiset sanat auton alta olisi: "Olin oikeassa"! Parempi katsoa kuin katua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 05:10

Olisin tehnyt rikos-ilmoituksen sen ottelun jälkeen,mikä oli välttämätön seuraus! Ei siellä isossa autossa ole sen isompi kuski kuin pienessäkään !!