Miten rentoudut tänään.

Tulin juuri saunasta . Täytyhän sitä hankeen mennä.Nyt kiva olo .Hiihto oli ennen saunaan menoa.Tänä vuonna jo 100km.Hitaalle menijälle paljon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 11:49

Rentouduin eilen (rankan lumityörupeaman jälkeen) olemalla ensin noin tunnin verran rakkaiden "ukkojeni" kanssa pilkillä eräällä paikallisella pikkujärvellä, sitten saunomalla sieltä kotiin tultuani pitkän tovin ja syömällä suraavaksi maukkaan aterian jonka muuten olimme tehneet jo aamulla loppusilausta vaille valmiiksi. Lopun päivää ja iltaa vain löhöilin sohvalla lukien hyvää kirjaa, televisiota katsellen ja valkoviiniä lipitellen.

Kysyjän kommentti

kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2011 - 17:57

Sulla on varmaan nyt autuas olo. Sukset täytyy kaivaa viimeistään sitten, kun merellä on kantohanki, nyt taitaisi olla aika työlästä lähteä latua avaamaan. Meillä on vietetty laiskaa päivää ja sen verran olen ollut aktiivinen, että laitoin juuri ruoan, jota nyt sulatellaan. Illalla mennään saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 18:18

Menen pikkuhiljaa tuonne meidän kellariin ja höyrysuihkukaapissa oleilen vähän aikaa ja puhdistaudun, sen jälkeen menen loikoilemaan porealtaaseen mieheni seuraksi, hämärässä valossa siellä rentoudumme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 18:22

nyt rentuidun tv,een äärelle ootteleen saunaan pääsyä ...ja ehkä aloitan yhdelle turrierille villapaitaa kutomaan ...sain just huovutusta vaille lakkini valmiiksi se sit muoviin ja pesukoneesen huopumaan siinä ois tämän illan rentoutusta ...eli kutimet ovat ne minun rentoutumiseni parhaasta päästä.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 18:31

Rentoudin ja tein kinkkupiirakan illaksi. Hiljaista tavallista illan hämyä tai pilvistä hetkeä. Onhan kello jo
puoli 7. Toivotukset viikonlopun vietolle. Vanha ei jaksa enään tanssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 19:35

Aamusumussa teimme parin tunnin kävelyn tarkoitusena löytää läheiselta asuntoalueelat nokkavarpunen. Tiasia, virhervarpusia ja tikkelejä löytyi, kunnes sitten eräältä ruokinnalta lensi mäntyyn kookas varpuslintu, joka sitten osottautui itse nokkavarpuseksi. Jees.
Kuvia, jso jotain kiinostaapi: www.google.fi/images?hl=fi&a...mp;bih=845

Sitten tein kalakeittoa, jota juuri syötiin. Sitten kellitään vähän aikaan kunnes mennän saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.01.2011 - 20:40

Saunasta tulin minäkin äsken. Sitä ennen koukkusin siskolle kaulaliinaa ja katselin mäkeä ja mutkamäkeä. Olin vain ja möllötin suurimman osaa päivästä sen jälkeen kun sain lumityöt osaltani kondikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 20:54

Tyttären porukalle laitoin ruuat,kun olivat lumensiirto talkoissa..Nyt on taas tilaa uudelle lumelle..
Saunoimme ja joimme kahvit vielä saunan jälkeen..Nyt tässä napsussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 21:08

Tämäkin saunapuhtaana,sitä ennen lumisilla poluilla kävelyä.Harmin paikka,saisin naapurin suksia&monoja lainata,mutta hänen monot on niin pienet.Tekis mieli suksimaan,jos meren jäälle pääsisis.Nyt sipulipiirakkaa ja rucolaminitomaattisalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 10:43

Eilen oli rauhallinen lauantai, ja syömä puoli hoidettiin helpolla joten ei tarvinnut keittiössäkään häärätä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 20:36

Varsinaisesta rentoutumisesta ei oikein tänään ole voinut puhua vaikka todella mukavaa on ollutkin, kun olemme parin päivän ajan juhlineet puolison viiskymppisiä ja vieraita on ollut koko ajan talo tulvillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 10:09

Ei tullut rentoutumisesta mitään. Muuten kyllä oli kiva päivä. Lastenlapsia (5) hoitamassa koko päivän. Kyllä sekin useamman kilometrin hiihtolenkkiä vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2014 - 17:21

Rentoudun NÄIN!

COFFEEPAUSE BLOG
coffeepause.weebly.com/3/pos...tsesi.html