Kiinnostaako ketään vielä uudet tiedot Irakin sodan eräästä yksityiskohdasta ? USA jätti valtavan asetehtaan Al-Qaidalle ?

Englantilaisessa Guardian -lehdessä on Irakista lähes uskomaton tarina (englanniksi).
Todella pitkä juttu (kuka jaksaa lukea) siitä miten USA:n joukot jättivät valtavan asetehtaan Al-Qaidalle.
Luulisi (ehkä turhaan ?) että tästä kohta tulee juttua jopa Suomenkin lehtiin.
Täältä ensikäden tietoa:
1. How the US let al-Qaida get its hands on an Iraqi weapons factory
www.guardian.co.uk/world/201...us-failure

Lisätään vielä Irakissa kuolleiden kartta, zoomaile siitä ?
www.guardian.co.uk/world/dat...deaths-map

Avainsanat: irakin sota irak usa al-qaida

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2011 - 01:17

En uskoisi tulevan Suomen lehtiin, ne kun tuntuvat unohtaneen journalismin ja ovat keskittyneeet vain kääntämään uutiset mitä rapakon takaa lähetetään. Paljon on selittämättömiä tarinoita Setä-Samulin maassa.

www.saunalahti.fi/wtc2001/index.htm

Lisätty: 08.01.2011 - 15:58

No olipa tosiaan tarina.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2011 - 09:13

Sota on kamala asia ihmiskunnalle. Se tuhoaa kaiken ,ihmisetkin. Sitä ei enään ihmisten kesken pitäisi olla.Sota raakaa ja julmaa. Ihmishengellä ei ole mitään arvoa.Eikä millään elollisella. Ihminen menettää ajallisen ja iankaikkisen onnensa.Aika on lyhyt muutenkin.Sairaita tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 10:29

Eipä taida tulla tänne asti..
aina jossainpäin maapalloa soditaan, onneksi ei täällä päin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 11:29

Ei jaksanut tämä lukea,mutta kaikkea epäloogista tapahtuu sodan jaloissa.Tosi outo ratkaisu,mutta perästä kuuluu;maailmalle parempi tulos olisis ollut pommi nurkan alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 18:57

Ei en voi edes ajatella miten jotkut ihmiset viitsivät suunnitella noita hirmutekoja, ne ovat vielä liittoutuneet, kaikesta ei köyhä kulkija tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 09:58

Niin makaa kuin petaa! Eikä ole ensimmäinen kerta.