Perjantai-illan traditiot :)

onko teillä sellaisia traditioita perjantai-illalle, kun viikonloppu häämöttää ja työviikko on jo pulkassa? Jotkut tekee perusteellisen viikkosiivouksen, mutta mitä teet sinä?? :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 23:37

Aloitin valmistella QuicheLorraine-piirakoita,talosta löytyi munia,kinkkusiivua,maitoa,sipuleita yms.Pinkasin hakemaan leivontamargista lähkaupasta.
Paistoin ensteks melkein kilon sipulisiivuja,tarkoitus 2piirakka halk.26cm sipulilla ja kinkkuherkkusienillä.Vehnäjauhot loppui kesken,2naapuria soitolla ja kolmannen oven takana,ei tulosta eli lähikauppaan parin desin takia.
Sitten piirakat täytteineen uuniin,jolloin toinen kippas nurin ja kuumaan uuniin valui juustomaitoseosta;käry kamala ja ilma täyttyi myös kiroilusta,joka kuului varmaan naapuriin saakka.
Ei muuta kuin uuni jäähtymään,ovi ulos auki ja sillee...
Sitten uunin pesu ja uusi lämmitys,piirakat uuniin ja odottelua.Aikansa kesti,mutta saivat kauniin pinnan ja maisteluun=syöntiin.Lopputulos 8+ eli OK.Aika kului n.4tuntia.
Tämä kaikki todistaa itselleni,että olenkin aika sitkeä sissi ;-)uskokaa huviksenne ;-D
Tämä EI ole mun perjantai-illan traditio,mutta kun inspis iskee,on pakko antaa periks.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 21:08

Sauna, ruoka ja ilta kotona...
Istun nyt netissä mies kyttää Dartsia televisiosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 22:23

ei mitään ihmeelistä nyt ainakaan , kun on niin sekava viikkokin takana , ettei tiedä onko maanantai vai perjantai ... mut yleensä se on se siivous , jonka tänään oon siirtänyt huomiseen .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2011 - 22:44

Puhelinlangat, sauna, Tartu Mikkiin ja parit sidukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 07:21

Ei ole koska yleensä olen työssä, niin eilenkin olin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 17:21

ennen lähdettiin poikain kanssa 'naisiin',

ei enää ... tai jos vaikka niin ei sitä kehtaa tunnustaa,
ja siks toiseen sekin alkaa tässä iässä käymään työstä,

joten useasti perjantai-illan traditiot löytyy sohvalta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 19:03

Tyrräreni Filmaavat toisiaan, vanha äiti ei enään kiinosta, kohteliaisuuden vuoksi ottivat kuvan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 05:47

mä makaan perse homeessa perjantai ehtoon. viikko takana - sitä kerkee sitten siivota lauanta jos ny ihan pakko on.
ny perjanta poika meni yökylään pelailemaan kaverille. isännän kanssa katteltiin leffoja keskeneräisessä vintissä soffalla röhnöttäen, kello oli jotaan puol 11 ku väsytti jo niin että nukkumaan piti mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 09:55

Sauna, kahvi ja konjakki napsu. Siinä kaikkein tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 22:01

Kotona oleskelua aika paljon...ja napsussa tulee käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 17:57

Minä olen perjantaisin aina hyvin väsynyt, koska raskas viikko on takana päin. Lauantaina olen jo paremmassa vireessä.