onko suuseksi turvallista ilman kondomia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 19:50

riippuen kenen kanssa sitä harrastat.
mutta ainahan voi olla suussa haavauma tai nirhauma, mikä tahansa pöpö voi siitä luikerrella verenkiertoosi.
eipä kannata riskeerata.

vilkaise myös tätä:
www.yths.fi/netcomm/viewarti...amp;page=1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 19:59

No eipä taida olla!

Lisätty: 07.01.2011 - 22:43

Ihmettelen vain, missä olet ollut kun seksivalistusta on annettu!? Huhhuhhuijakkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 20:47

Etkö todellakaan tiedä. Ei ole.Lueppa noista linkeistä mitä voi tarttua.Sulla on välkkyjä kysymyksiä. Mistä keksitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 21:05

EI EI EI!!

demo.seco.tkk.fi/tervesuomi/...l/0.03/7.1

tässä linkki lue tarkoin, niin ei tarvitse arvuutella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 21:31

Kyllä on tullut selväksi,että todella ei ole..eiköhän tuo asia ole ihan sevä juttu..että ei kannata alkaa leikkimään..vaarallisilla asioilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2011 - 22:42

Parempi on kun laittaa niitä vielä kaksi päällekkäin ja jättää imeksimättä.
Joka paikka pursuaa varoituksia ja tiedotteita tarttuvista sukupuolitaudeista, Hivistä ja Aidsista. Kyllä tietoa löytyy ja kun käyttää sitä järkeä, niin silloin ei pitäisi vaaraa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 23:42

Unohda koko juttu ja keksi jotain mielekkäämpää,tai kysy lisää...Lue sitä ennen ylemmät linkit ja vinkit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 17:38

Jossakin Aasian maassa johtaja menetti "tattispalansa" kun sihteeri autossa piteli sitä suussaan ja joku jysäytti auton perään!

Lisätty: 08.01.2011 - 22:21

Oliskohan tuo kumi auttanut?

Lähteet:
www.uusisuomi.fi/viihde/5909...tomuudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 20:53

Tutun vakipartnerin kanssa on mutta jos petikaveri on uusi tuttavuus ei tautivaaran takia kannata unohtaa kumia käsilaukkuun tai povitaskuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 05:48

ei todellakaan. kaikki tarttuu samoin kun ***lessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 09:52

Monica Lewinsky kysyi Bill Clintonilta:
"Mitäs nyt suuhun pannaan"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 13:44

Ei ole, lyhyt mutta kaiken kertova vastaus.