Uskotteko että maailman loppu tulee toukokuussa?

Avainsanat: uskotteko että elämäloppuis toukokuussa kaikilla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 14:47

Miksi just toukokuussa?
Muistan viime vuonna,kun arvuuteltiin lumen lähtöä yms.niin jotenkin se lumi vain haihtui keväämmällä eikä tullut vedenpaisumusta eikä kamalaa loska-aikaa eli en usko maailmanlopun tulevan toukokuussa vaan ihanan kevään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 13:42

Kaipa se joskus tulee,mutt tuskin toukokussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 13:48

Sitä on ennustettu niin monta kertaa, ja ei ole tullut, minäkin olen maailmanlopun vuoksi syönyt kaikki makeat pois kaapeistamme ja pakasteesta monta kertaa ja ihan turhaa, en halua että herkkuja jää minun jälkeeni kaappeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 14:13

yhtä hyvin toukokuussa kuin jossakin muussakin kuussa,
vuodesta vaan ei (onneksi) ole höykäsen pöläyksen vertaa aavistustakaan .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 15:12

Eikös sen pitänyt olla 11.11.2011 klo 11:11 ? tai 20.11.2011 tai...
mutta ei se mitään - onhan tämä maailma jo valmis
ja kun ne mokomat nosti makeisten hintaa

Maailmanloppu tulee 21.5.2011 - lue tästä perustelut!
www.aamulehti.fi/cs/Satellit...elut+.html

Lisätty: 07.01.2011 - 17:01

Eduskuntavaalihan on jo huhtikuussa ? eikä toukokuussa ;-)
(eduskuntavaalit järjestetään sunnuntaina 17. huhtikuuta 2011.)

Lisätty: 08.01.2011 - 00:28

Eikä "maailma" siihen lopu, vaikka elämä maapallolla kyllä loppuu ennemmin tai myöhemmin, viimeistään kun aurinko sammuu.
Kyllä silti vielä kannatta istuttaa sen omenapuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 15:49

Niinhän nuo ovat aina luvanneet, joten en usko ennenkuin näen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 16:39

Ainahan sitä ennustetaan...En todellakaan usko,että toukokuussa..minä uskon että olen jo poistunut tästä elämästä..ennen maailmanloppua..se saattaa joskus kyllä tulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 16:54

eipä kannata noihin ennustuksiin uskoa ....ennen en usko kun sen näen ...jot siihen asti porskutellaan kaikes rauhas :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 17:04

Ei tule, olemme tiedonhaluisia ihmisiä ja haluamme tietää mitän tulevaisuus tuo tullessaan tääl eplaneetalle.
Mitkä merkit viittavat siihen, että loppu on lähellä? Mikä on tempaus? Kuka on Antikrtistus. Mitä luku 666 tarkoittaa. Milloin Harmagedonin tapahtumat alkavat? Tuleeko Lähi-Itään rauha?Mitä tiedämme elämästä kuoleman jälkeen. Kysymyksiä on loputtomasti. Opetuslapsetkin kyselivät "sano meille, milloin kaikki tapatuu.
Mikä on merkkinä tulostasi ja tämän maailman lopusta?"Siitä alkaa pitkä kertomus tapahtumista, jotka edeltävät aikaa. Osaa on tapahtunut ja osa tapahtumassa vääjäämättömästi. Ei se vielä ole maailman loppu että Jeesus tulee ja hallitsee maata 1000 vuotta. Ja se voi tapahtua koska tahansa, siihen ei ole mitään merkkejä.
Tästä en ala enempää kirjoittamaan, koska tämä on hyvin pitkä juttu, etkä sitä kysynytkään, enkä pystyisi selittämäänkään. Mutta minulle Raamattu on se kirja jota luen ja tutkin oman ymmärrykseni mukaan ja
minun kuolemani on minulle jo pieni maailmanloppu, uskon sen jälkeen ja toivon, että olen kirkkauden maassa. sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, ainoastaan Isä Jumala.
turha meidän on maailmanlopun päiviä laskea ja määritellä. Hilpeintä tässä on, että Maarit3 on syönyt kaikki makeat ja hyvät suihinsa, ettei jää mitään tuhottavaksi. Niin sitä pitää.
Odotellaan vaan PateT mukana kaunista kevättä ja kesän kukkeutta.
Kyllä se Isä Jumala sitten sen aikanaan ja päättämänään hetkenä tekee, olemme turvallisissa käsissä kävi miten kävi.

Lähteet:
Raamarun tietoa ja pääni tuotoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 17:40

Raamattu on paksu kirja .Ken sitä uskollisena lukee niin tietää.Onhan tuo kaikkien luettavissa. Mutta eikö me olla menossa siihen jääkauteen koko ajan pienin erin huomaamatta. Sitten kun se on siellä kaukana, niin tulee tuo maailman loppu.Ei kukaan ,eikä mikään enään täällä voi kasvaa.Aurinko ei lämmitä, kuu pistää kylmyyttään,tulee pimeää ja kylmää.Onhan sitä ennenkin ollut ja palaamme siihen uudestaan. Viisaat kertoo.Siihen kuluu aikaa, ihmiselle täysin käsittämätön määrä, erinlaisia valovuosia.Se on totta että ihmiskunta vetää maton itse altaan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 17:48

Eipä ole näköpiirissä mitään merkkejä siihen suuntaan, että elämä täällä maapallolla olisi loppumassa ensi toukokuussa. Jos se sitten kuitenkin kaikesta huolimatta loppuisi, eikös olisi kovin itsekeskeistä käyttää meidän pikkuruisen planeettamme elämän päättymisestä niin kovin suureellista nimitystä, kuin maailmanloppu. Planeettoja (ja varmaan elämääkin) tulee ja menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 20:13

No toivottavasti ei! Jää pian lomamatkat tekemättä!! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 21:31

no ei kaikilla maailmanloppu toukokuussa, mutta jollekkin ja aika monellekkin maailmassa voi tulla tiimalasi täyteen.

Maunukselalle se tuli jo viime vuonna, maailmanloppu:
www.youtube.com/watch?v=ecH2gvWCuLI

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2011 - 22:36

Joko taas? Johan se on ollut monta kertaa. Tulee milloin tulee, toivottavasti meistä kukaan eikä meidän jälkeläisistämmekään emme ole sitä silloin kokemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 22:50

Ei tule maailmanloppua, mutta rahat voivat kyllä loppua siihen mennessä monelta, jotka uskovat moisiin pelotteluihin. Karkit on syöty, entäs kun mitään ei sitten tapahdukaan? Mitenkäs sitten suu pannaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 00:06

En usko, sillä tätä kirjoitettaessa maailman loppuu sellaisena kuin me sen tunnemme n. 712 päivän, 23 tunnin ja 54 minuutin päästä = 21.12.2012

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 07:23

No ihan sama, olen valmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 20:57

Maailmanlopun nyt on ennustettu tulevan ties kuinka monta kertaa vaan pieleen ovat meneet ne ennustukset ja niin käy tälläkin kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 05:51

jaa -a. jos tätä vuotta pitäis aatella .... toivottavasti ei.
toisaalta, kuka sitä sitten enää itkee perään ku kaikki on ihan kaput? itelleen voi vaan sitten etukäteen hehkuttaa ettei tarvinnu maksaa pankille kaikkea takasi ;)

tai jos....se maailmanloppu tuleekin monta kertaa päivässä? siis sehän on maailmanloppu niille jotka tämän maallisen tomumajan jättävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 09:45

Uusi eduskunta valittu. Sekin on maailmanlopun meininkiä.

Kaunis kevät on lopuillaan ja kesä alkamassa. Se ei ole maailmanlopun meininkiä. Mikäli eduskunta ei tee päätöstä kesän peruuttamisesta ja näin ollen myös työurien pidentämisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 15:45

En usko.