Playa de las Americas: Onko kokemuksia pienen lapsen ( meillä 2,5v.) kanssa lomailusta? Aktiviteetit,ruokailu,onko esim. rattaiden vuokrausmahdollisuutta?

Avainsanat: playa de las americas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 09:50

Oma rattaat ehdottomasti mukaan. Tokihan niitä vuokrata voi, mutta yleensä kunto ei ole kehuttava ja varsinkin lentokentällä lapsi voi odotellessaan vaikka nukkua rattaissa.
Ruokailuasiat ovat aika lailla kiinni lapsesta. Oma lapseni söi tuon ikäisenä lähes mitä vain, kun taas tuttavaperheen tyttärelle maistuivat vain purkkiruuat, joita vanhempansa olivatkin ymmärtäneet pakata reilusti mukaan.
Vesileikit ovat parivuotiaalle aina mieluisia, joten niitä riittää altailla ja meressä niin paljon, kuin vain vanhemmat jaksavat olla mukana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 21:48

Tuosta rattaiden vuokrausmahdollisuudesta sen verran, että kun vuosi sitten matkustimme tuonne, ja samalla matkalla oli monia lapsiperheitä, niin he ainakin olivat pakanneet omat rattaansa mukaan!
Tiedän sen siitä kun matkalaukkuja odotellessa tuntui , että kärryjä tuli vino pino hihnalta :)

Elikkäs tästä päätellen voisin sanoa, ettei välttämättä ole mahdollista, mutta tiedä häntä!

Muuten en osaa sanoa lapsiperheen lomailusta kohteessa, kun olemme lapseton pariskunta.

Lähteet:
oma kokemus, omat silmät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 23:10

Aurinkomatkojen "Kohdeopas" Playa de las Américas
katso myös muiden matkatoimistojen vastaavat
www.aurinkomatkat.fi/images/...eriffa.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 01:05

rattaiden ym. vuokraus, voit vaikkapa varata etukäteen:
littlecanary.com/rental

matkakertomus:
www.perhekerho.net/matkakert...eriffa.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 09:59

keskustelu.suomi24.fi/debate/4578

voit laittaa tännekin kyselyn..

kyllä useimmissa ravintoloissa on esim lasten tuoli...
ja omat rattaat kyllä suosittelisin mukaan...

Lapsi kyllä rajoittaa jonkunverran esim retkistä pois jäämistä, mutta uskon kumminkin että löydätte paikanpäältä nuo aktiviteetit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 19:40

Kyllä ehdottomasi omat rattaat mukaan..ne voivat olla tarpeen jo lentokentällä..
Hyvä tietysti ottaa jotakin valmista purkkiruokaa...ainakin hätävaraksi..vaikka tuonikäinen terve lapsi syö jo kaikkea mahdollista..jos ei ole mitään allergioita..