Onko sinulla jokin pahe, mistä haluaisit ehdottomasti päästä eroon?

Avainsanat: omat paheet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 02:35

On minulla niitä paheita, vaan kehtaa edes kertoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 21:16

Kahvi tälläkertaa. Se on ihan terveys syistä.Kun en tupakoi enkä viina juo .Riistäytyy helposti moneen kupilliseen ja tulee makeita sen kanssa syötyä.Eikä vatsa kestä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2011 - 21:27

Hevoskuurista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 21:44

Kahvia saa minusta juoda niinpaljon kuin sielu sietää,mutta suklaa...maistuu laatta kerrallaan,siitäkös verensokeri hyppää kattoon ja taivaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 21:49

Tällä hetkellä erittäin suuri paheeni on kynsien pureskelu!!!! :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 22:45

Sauhuttelen ja muutaman konjakin otan silloin tällöin, enkä aikonut lopettaakaan. Muuta ei juuri nyt tule mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 23:43

Mulla iskee välillä nettijumi - netistä löytyy niin mielenkiintoista luettavaa, että aika hupenee kuin siivillä. Täytynee ottaa käyttöön tuntirajoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 06:46

Minulla on niin paljon paheita että en osaa päättää mistä niistä haluaisin eroon, jos yleensä haluankaan, tupakka, viina, makeat herkut, suolaiset herkut, kahvia liikaa juon, juoruilen , puhun pahaa toisista ihmisistä heidän selän takanaan, arvostelen kaikkia ja kaikkea, härnään uskoon tulleita kaksinaismoralisteja, olen koppava ja liian suulas ja kärkäs napauttamaan hankalasti ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 08:10

Kaikkinainen imelän syönti. Hiilarit ovat ongelmani ja paheeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 09:45

Liika puheliaisuus on paheeni kuin myös hyveeni, olen niin kutsuttu totuuden torvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 13:42

Minulla lääkeriippuvaisuus joka ollut jo kymmeniä vuosia enkä ole pääsyt eroon.En tiedä miten minun kävis ilman tätä kyseistä lääkettä. lääke on kolmiolääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 17:12

Minulla on makeanhimo. Ja se iskee keskellä yötä pahimmiten, kun en saa nukuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 19:44

Minä haluan päästä isosta pinosta suklaarasiota eroon..niin ei tule niihin himoa..
Nyt olen antanut aina mukaan joka meillä on käynyt..vielä on muutama rasia jäljellä..