Käsi sydämen päälle, kun äänestät luetko tarkkaan kysymyksen vai laitatko summan mutikassa ruksin, tai kenties ensimmäiseen ruksi?

Oman äänestystapani on sellainen, että riippuu millä päällä olen, en kovin paljon pähkäile
niiden kanssa ja olenkin huomannut pientä seurantaani tehdessä, että se joka ekana vastaa
jos on oikein saa ne pisteet. Vapaaehtoinen vastaus tietysti, niinkuin muihinkin.

Avainsanat: reilu peli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 21:13

Kyllä aina rauhoitan itseni ja luen kysymyken, sen jälkeen vastauksia.Ei ratkaise kuka ekana vastaa.
Joskus voi olla lyhyt ytimekäs ja hyvä vastaus.Useammin jos on nähnyt vaivaa tekstin sisällön ja pitkän kirjoituksen kanssa.Arvostan sitä.
Napsuttelun tarkoitus on pitää napsut hyvällä tuulella ja saada eri asioista tietoa.Tämä meidän oma seurustelu ja viihde ohjelma.Itse en ole mikään ilahduttava kirjoittaja, enemmän yks totinen vastaaja.
Tykään kyllä ja mielelläni luen hauskoja omaperäisiä kirjoituksia ja vastauksia.
Täytyy sanoa tässä ja nyt, äidinkieli ja kirjoitus koulussa oli tuoli väärinpäin.

Lisätty: 06.01.2011 - 21:26

Joskus on monta hyvää ja ihanaa kirjoitusta.Niistä otettava yksi vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 21:02

Riippuu hyvin paljon siitä, kuinka mielenkiintoinen kysymys mielestäni on. Yleensä luen kyllä kaikki vastaukset mutta aina en kovin tarkkaan mieti, mikä vastaus on paras vaan ruksaan sieltä jonkun mielestäni suhtkoht hyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2011 - 21:26

Olen pyrkinyt siihen, että hän joka antaa kysymykseen sen oikean vastauksen tai edes yrittää, hän saa pisteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 21:52

Luen kysymyksen tarkkaan ja kaikki vastaukset. Sen jälkeen katson kenellä on kaikista kutkuttavin vastaus ja joka on kirjoittanut ajatuksella! Myös sellainen positiivinen asenne kysymykseen vaikuttaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 22:41

Kaikki tulee luettua useampaankin kertaan. Muutenhan jää monet hyvät vastaukset lukematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 08:13

Luen tietysti kysymyksen ja oikeimmalta tuntuva vastaus saa ruksini tai sellainen hauska vastaus myös. Samoin jos joku on todella paneutunut vastaamaan ja tehnyt töitä tietoa etsiessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 10:18

Luen ensin ja vastaan sitten oman arvioni mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 19:47

Kyllä tulee kysymys luettua huolella..ja vastauksetkin ja parhaan mielestäni valitsen..saattaa olla välillä vaikka viimeinen vastaus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 11:10

En äänestele muiden tekemiä kysymyksiä, kysyjä saakoon valita sen parhaan vastauksen. Jos äänestää, olisi syytä lukea sekä kysymys että vastaus tarkkaan ja äänestää sitten. Ei siis naaman mukaan vaan asian, jos osaa (useimmiten ei varmaan osaa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 21:20

lueskelen kyllä, mutta äänestämisen lopetin tykkänään muutama kuukausi sitten ....