Voiko Plataniaksesta vuokrata, lainata tai ostaa edullisesti lasten rattaita ??

Avainsanat: platanias

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 09:51

Suositelen todella ottamaan nuo matkarattaat, en ole kuullutkaan rattaiden vuokrauksesta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 21:05

Suoraa vastausta kysymykseesi en osaa sanoa, mutta jos sinulla on matkalla mukanasi niin pieni lapsi, että rattaita tarvitaan, suosittelen ottamaan jo kotoa kevyet matkarattaat mukaan. Tarvitset niitä jo lentokentällä ja lapellekin on varmasti mukavampaa matkata tutuissa rattaissa. Aurinkovarjo rattaissa on ihan ehdoton ja jos pienokainen vetelee vielä unia rattaissa, myös harso tai verkko on hyvä olla omasta takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2011 - 21:23

Taitaa olla aika harvinaista niiden vuokraus. Joillakin hotelleilla saattaa itsellään olla vuokrattavana ja lainattavana. Hintataso siellä on melko lähellä meidän hintojamme, mutta jos löydät ennen lähtöä alennusmyyneistä sellaisen taitettavat matkarattaat tai jollakin tutulla tai sukulaisella olisi sellaiset lainaksi.