Autokuumetta

Iskeekö tasaisin väiajoin autokuume? :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 12:12

Meillä juuri kieriskellään tuskissaan, autokuumeessa ja asperiini ei auta. Katsotaan miten käy taudille ensi viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 11:55

myönnän et juu ... mut se koskee vain noit matkailuautoja ja nyt taas saa oikein itseään kärvistää ens viikonlopulla , kun on caravan messut ja siellä ois sit autoja poikineen... huoh ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 12:58

ei todellakaan iske,

ainoa tunne jonka auto herättää on lievä harmistuminen kun tankki on taas tyhjä

(vanha Volvo on kiukuttelematta kulkenut kohta kymmenen vuotta, eiköhän toinen mokoma vielä mene samaan syssyyn)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 13:06

Meillä on uutena ostetut autot ja takuuaikaakin on vielä jäljellä, ei ole koskaan autokuume noussut, tarpeeseen on autot hankittu, eikä merkkiuskollisia olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 13:29

seuraava auto tulee olemaan invavarusteltu, jos ikinä sitä ostetaan.
taksilla ja junalla liikkuminen on edullisempaa.

kartano-volvo käy kauppakassina ja Fiina-koiralle takana oma osasto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 15:08

Ei iske, ei lainkaan. Meillä uusi auto hankitaan vain tarpeeseen ja sekin sieltä mistä saa parhaan hinta-laatusuhteen omaavan menopelin suuremmitta vaivoitta. Auto ei todellakaan meidän perheessämme ole näyttö- vaan käyttöpeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 15:28

Ei ole nyt vähään aikaan iskenyt, kortinkin ottivat pois,kun aivoinfarkti vei puolet näöstä.
Tähän autottomuuteen on jo tottunut, olen rollari kuljettaja vain, voishan senkin modernisoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 16:24

Joskus meinaa iskeä mutta kun tuo oma kottero toimii moittettomasti, niin olen koettanut taltuttaa kuumeen järkisyihin vedoten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 18:01

Autokuume ei iske. Vanhat pelit toimii toistaiseksi .Sitten yksi kottero seisoo odottaa kunnostajaansa .
Saa katsastaa sen museoautoksi .On lehdenvihreä polski.Ei meillä autokuumetta ole muistaakseni koskaan ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 18:45

Ei iske autokuume...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 19:11

Ei iske, kerran kymmenessä vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:24

Nykyistä menopeliä hankittaessa yksi ehto oli, ettei tarvitse olla muutaman vuoden jälkeen renkaita potkimassa. Meinaamme pitää tämän auton koko elinikämme. Auton korimalli on ollut jo vuosikymmeniä samanlainen ja moottorina kestävä baijerilainen BMW.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2011 - 20:29

Tokihan tuo iskee aina kun näen uudemman version autostani, mutta kun vilkaisen kukkaroani, niin johan kuume laskee nopeammin kuin on noussut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 21:30

Minulla ei ilmene kuumetta,
toisille autoilu on huumetta.

Skodani täytti kuusi vuotta,
miksi vaihtaisin sitä suotta.

Kulutuksella pienellä kulkeva,
autohan mulle on ihan sopiva.

Kilometrejä tulee vuosittain,
kahdeksantuhatta likimain.

Kolmasti käytetty jo huollossa,
muuten timantti on kunnossa.

Ei nokassani haise merkki tää,
kun maantietä pitkin viilettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 20:30

Ei ole autokuumetta,kun niin vähän autoa käytämme..