Uusi hiuslook 2011

Aiheuttaako uusi vuosi hiuksillesi uusi kujeita? Onko näin heti alkuvuonna tehnyt mieli uutta kuontaloa? :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 13:08

asia jota ei tosiaankaan tarvitse enää miettiä ....

tai jos sittenkin alkaisi puuteroida kaljua ettei se niin kovasti kiiltäisi, saas nähdä ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 12:04

jouluksi laitettiin lyhyeksi nää kutrit , jot ei nyt vielä ole paineita leikkuuseen eikä pidennykseen sen enenpää kuin värjäykseenkään ...., jot nyt olen ihan tyytyväinen taas vähän aikaa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 12:13

No ei uutta, mutta ensi maanantaina ainakin leikataan hieman...täytyy saada kesätukka tulevaa lomaa varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 13:08

Ei tee mieli hiusmallia vaihtaa, väriä laitan harmaille hiuksille tarpeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 13:33

Pekingissä v. 2006 laittoi taitava nuorimies hiuksiini uuden lookin, sama malli siitä asti ollut.
helppohoitoinen. välttämättä ei tarvitse jokapäivä edes harjaa tai kampaa käyttää, pysyy kuosissa
itsekseen pesujen välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 14:48

Eipä ole tämäkään uusivuosi innostanut meikätyttöä vaihtamaan hiusmallia. Minulla on senverran paksut hiukset, ettei niiden pitäminen lyhyenä olisi helppo homma. Se vaatisi parturikäyntiä vähintäin kerran kuukaudessa. Luonnonkiharoiden kutrien suoristaminen olisi sekin aikaa ja rahaa vievä homma. Atooppinen ihoni taassen estää hiusten värjäyksen. Näiden syiden vuoksi olen tyytynyt pitämään hiusmallini jo vuosikausia pitkänä ja "muuttamaan" sitä vain saksituttamalla aina tarpeen vaatiessa kaksihaaraiset päät pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 15:29

Näkyy olevan, että hiuslook on iskenyt. Tyttäreni tuli Helsingistä tänne ja meni kampaamoon.
Tukka on nyt hyvin moderni epäsymmetrinen, kait se jotain muotia sitten on sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 16:26

Tällä viikolla hiukseni lyhenivät reilusti ja värityskin meni uusiksi. Tosin tähän ai vaikuttanut uusi vuosi vaan se, että tulossa on paritkin juhlat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 17:33

Pikku kiillotus ja haivenien tasaus on paikallaa, Parempi kulkea pipo tai lakki päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 18:04

Ei paljoa voi tehdä hiuksille. Menee huonoksi ja elottomaksi. Nyt hyvä oma kiilto tukassa.Ennen joulua laitoin tasaus värin ettei ihn monen väriset harmaat paista sikin sokin.Nyt olen kesä heinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 18:47

Pitkät hiukset säilyy päässäni taatusti hamaan tulevaisuuteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 19:12

Ei pahemmin, hoitokuuria kaipaisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:27

Joskus jotain pientä muutosta, mutta ei enää "radi-kaalia". Nuorempana tukkani väri ja malli vaihtui tiuhaan. Joskus tuttavat, jotka eivät olleet muutamaan kuukauteen nähneet eivät meinanneet tunnistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2011 - 20:28

Päätin vanhan vuoden uuteen lookkiin. Viimeisenä päivänä vielä hieman piristin sitä ottamalla rajut säkkärät. Ei tarvinnut raketteja ampua, riitti kun katsoi omaa päätään peilistä, oli aikamoinen sähikäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 22:13

Pitkään ollut lyhyet hyvin leikatut muotoon..Yritin jossakin vaiheessa kasvattaa pidempiä..mutta ei ollut kärsivällisyyttä...Olen vaan todennut,että nyt on helppohoitoiset...ei tarvi kun föönillä vähän kohottaa.niin hyvät ovat..