Teetättekö matkakuvistanne kuvakirjoja

Ihan tälleen äkkiseltään tuli mieleen, kun suunnittelen tässä aloittavani kuvakirjaa Djerban matkastamme.

Onkos teillä ollut tapana tallettaa matkakuvanne kuvakirjoihin? Vai teetättekö valokuviksi kuvianne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 13:00

kiintolevyn uumenissa suurin osa valokuvista.
ikäihmisille olen tulostanut canonin i9950 valokuvatulostimella valokuvapaperille kuvia tarpeen vaatiessa.
en ole teettänyt kuvakirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 13:04

En mitään kuvakirjoja ole matkakuvistamme tehnyt, kuka niitä haluaa katsella toisten valokuvia, emme itsekään niitä katsele kuin sen kerran kun kun kuva kädessä on, ei minuakaan pahemmin kenenkään kuvat kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 13:11

sähköisiä albumeja on tullut kasailtua,
papereiksi oikeastaan vain muutama juttu,
silloinkaan ei itselle vaan lahjaksi jollekkin toiselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 14:29

Tuossa oli citydealissä tarjous 20 e kirja omista kuvista. Voisipa vaikka lapsista teettää jokaisesta kirjat kuvia elämänvarrelta tyyliin , vaikka tuleville puolisoille ihmeteltäviksi.

Ehkä olen poikkeusyksilö, kun minusta taas toisten ottamat valokuvat ovat mielenkiintoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 15:35

En ole teettänyt, sain lahjaksi lapsen lapseltani sellaisen Frame digitaalisen valokuvakehyksen ja yli
200 kuvaa siinä mustikortilla alkajaisiksi.
Lisää on tulossa ovat nyt Teneriffalla ja saan lisää katseltavaa.

Toinen lapsen lapseni laitooi ne nettiin minulle, en osaa edes sitä tehdä.
Katselemista riittää, mutta enempi tykkään paperikuvista ja albumista
katsella niitä.
Mutta nykyaikahan menee siihen, että me olemme kaikkine kamoinemme vuosien päästä
netissä. Mitä tulevat polvet tietävät oikeastaan mistään mitään sitten. Se netti olisi oltava joka
iikalla sitten ja taito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 16:27

Teetän aina muutamia parhaita otoksia paperikuviksi ja kiinnitän ne valokuva-albumiin ja kirjoitan viereen, että missä ja milloin kuvattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 16:58

Ifolorista olen kirjoja tilannut. Pitää vain asentaa heidän ohjelmansa tietokoneeseen, sitten muokkaamaan ja tilausta tekemään. Kalentereita olen myös saanut kun ovat kuvia laittaneet Ifolorin palvelun kautta. Sieltä on mahdollista myös tilata itse ottamasta valokuvasta palapeli. Niitä on aikomuksessa hankkia lastenlapsille (esim. lapsen oma kuva 2-vuotiaana).
Onhan niitä muitakin palvelun tarjoajia. Ifolor ainakin pelittää.

Yleensä parhaista matkakuvista teen PowerPoint esityksen musiikilla ja kuvilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 18:55

Teen aina matkoista albumin 300 -500 kuvaan riippuu matkasta ja kuvausinnostani ja kirjoittelen itse siihen tapahtumia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 19:14

Laitan koneelle ja muistitikulla ovat vielä arkistoituna kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 19:38

Hyvä idea, jota en ole vielä ottanut käytäntöön. Ennen digiaikaa tein joistakin matkoista oman albumin, johon kirjoitin matkatapahtumat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2011 - 20:26

Kuvia otan matkoilta ja teetän ne sitten oikeiksi valokuviksi. Olen kyllä harkinnut tekeväni Ifolorin kuvakirjan, kunhan ensin keksin mistä sen teen, lasten ristiäiset olisat hyvä aihe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 20:31

Minulla on omat kansiot koneella..eri reissuista..ja muistakin kuvista..
Valokuviksi en ole pitkään aikaan tehnyt..kun kuvia on ennestään,niin hirvittävät määrät..