milloin, missä ja mistä kuulit kauhajoen tapahtumista ?

ite satuin kuulemaan matikan openi kautta siinä noin 13

Avainsanat: kauhajoki tragedia kouluammusteku ase aika paikka tapa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2008 - 20:52

Töissä, mulla siin radio ihan hiljasel, ja sit kuulin jotain 'koulu/ampuminen', jne, luulin et siin siitä edellisest kyse (jukola), mut sit ku sanottii et Kauhajoki, nii pysähyin ja laitoin radion kovemmalle, ja järkytys oli suuri, ei kai taas, hirveetä! Tais olla jotain puol tuntii kulunu, ehkäpä ne ensimmäiset uutiset sit tän tapahtuman alusta radios...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2008 - 20:28

mie kuulin ukoltain ko kotio töistä tulin ja klo: ol nuin 12. kaku semmosta hommaa teen jotta en töissäin uutisia kuule aina välttämättä. --surullista että tuommoista tapahtuu--

Lisätty: 24.09.2008 - 21:16

thih, (jukola) jokela jonin13. ((sori huono nyt naareskella, ku on kyse vakavasta asiasta.))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 21:15

Vuokatissa lomailemassa, kahvilassa radiouutisista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 23:36

Tietokoneeni avattua luin asiasta netti lehdistä

Lähteet:
suomi24: etusivu lööppi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 01:19

Ponnahti kesken töiden uutisruutu esiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 12:38

Vasta illalla avattuani TV:n,en kuuntele radiota,se haittaa keskityskykyäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 15:40

Kuulin kavereilta, samana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 09:31

Töissä luin aamupäivällä netissä Iltalehdestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 16:30

linja-autossa puhuivat, en oikein tajunut mistä kyse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 12:16

Sisko laittoi tekstiviestin kun olin Intiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 13:58

olin vapaavalinnassa, valitsemassa hiusväriä, kun tuli radiosta tiedotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 16:31

Kuulin ollessani uima-hallissa opettamassa pieniä lapsia,oma äiti soitti