Rakkaat "Martat" ja "Martit"...siis niin kutkuttaa kysyä ja kysynkin: Mitäpä tänään ruuaksi?

Lisätty: 06.01.2011 - 12:19

Tein juuri tummaa herkkulasagnea ja pistin uuniin muhimaan. Porkkanaraastetta sekä punajuuria. Jälkkäriksi meillä syödään mustikkarahkaa.

Avainsanat: loppiainen menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 09:04

Lohikeittoa omista tarpeista, ostin kirjolenpuolikkaan.Karpalo,mansikka kiisselei.Ruisleipää .Että sillee sitä taasen jotain posket lommolla päiväsellä puputetaan.Nyt koko kevät puoli pitäis olla pienellä säästöliekillä,mutta ruokahalu on turhan hyvä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 07:35

Meillä syödään pizzaa tänään ja fetasalaattia, on mieleni tehnyt monta päivää sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 09:37

Olivian kanaa!! Nam nam!! Just tämmöstä kevyttä heti joulun jälkeeen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 11:03

Kyllä tänään on hernekeitto päivä..niin saan kinkun lopun käytettyä loppuun..Jälkiruuaksi teen pannarin...en muista koska olisin pannaria tehnyt,kun yleensä paistan pikkulettuja..
Tietysti omaa mansikkahilloa ja kermavaatoa pannarin päälle..
Pääsee helpolla,kun tulee noita poikia syömään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 11:17

Kalakeitto on ruokalistalla tänään. Sekin on eilistä, mutta kuitenkin syötävissä.
Charlotte kakkua ja mansikkakiisseliä jos vielä illan kuluessa.
Yleensä en syö kun aamupuuron ja aamypäivällä jotain raejuustoa ja jogurttia, illemmalla
sitten 17 maissa paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 12:02

tänään loppiaisen kunniaks livekalaa kera kermaisen valkokastikkeen ... , porkkanalooraa tuoresalaattia ,jos viitsin saatan väsätä pienen rosollin .. jälkkäriksi ois eilen tekemääni suklaa hyvää ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 12:52

Ääks, mitähän sitä tosiaan tekisi... jauhelihaa otin sulamaan, jotain siis siitä sitten. Makaroonilaatikkoa vaikka. Siinä on se hyvä puoli että makaroonilaatikoon on helppo muiluttaa pinaattia mukaan, ilman että muksut sen huomaavat. Ja mitä ei tiedä, sitä ei nirsoile! ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 13:13

vanhat sopanjämät lämmitetään ja syödään tänään pois happanemasta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 14:24

Mies paitselee juuri lihapiirakkalevyä
ja kyselee alavariinsa ohjeita, joita annetaan näköjään myöhäisellä ajoituksella.
Eli sitä (?) syödään kohta, kun pöytään käy kutsu.

Illalla voisi paistaa plättyjä, kun on auki tuota itsekerätyistä vadelmista tehtyä hilloa vaihteeksi mansikkahillolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 16:00

Possun sisäfileestä kastiketta ja pottuja lisukkeineen. Jälkiruuaksi mansikkarahkaa. Maistui kyllä hyvältä mökkireissun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 16:48

Lasagnea täälläkin ja lisukkeeksi eilen tehtyä kreikkalaista salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 19:08

Lohilaatikkoa syötiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 19:16

Karjalanpaistia ja perunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2011 - 20:14

Meillä syötiin jo! Oli maksakastiketta punajuurikuutioilla höystettynä. Huomenna on hernerokankeittopäivä ja lauantaina ajattelin paistaa hirvipihvejä. (Kun otin vahingossa maksana pois pakkasesta ja sulatin.) Sunnuntaina tehdään kaikista rippeistä sitten pyttis.
Tuli tuossa jo etukäteen parin päivän ruokavinkki, hi hii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:33

Olin aamupäivän eräässä tilaisuudessa, joten poikkeuksellisesti söimme valmisruokaa eli Vorschmackia ja uusia perunoita. Vaikka en valmisruokia suosikaan, on Nordicdelin Marskin Vorsshmack hyvää ja mikä parasta se on säilöntäaineeton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 09:59

Nyt viikonlopuksi ei kukaan näköjään laita ruokaa kun uutta kysymystä ei ole vielä ilmaantunut!