Kaikille nauravaisille napsuille oikein hyvää loppiaista. Mitähän lienee päivän ohjelmassa?

"Loppiaiseen loppuu joulu,
ohi menee kiire, touhu.
Alkaa arki ja ansiotyö,
pitenee päivä, lyhenee yö.
Kevättä kohti riennetään,
menneelle joululle jo hymyillään".

Avainsanat: loppiainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 11:15

Näköjään on lumenpudotus talkoot..tuli yllättäen..Nämä meidän reippaat pojat tyttären poika ja oma poika tulivat lumenpudotus hommiin..ilman pyytämistä..
Pudottavat lumet autotallin katolta,talon räystäiltä roikkuvat lumet... Parvekkeen lumet tiputtavat alas ja parvekkeen ympäröivästä kattoalueesta..
Saavat sitten syödä rokkaa ja pannaria..
Lupasin lämmittittää saunan,kun hommat on tehty..
Meinasin tehdä pitzan,että saavat kahvin kanssa saunomisen jälkeen..
Kyllä on ihanat pojat..kun itse apua tarjoavat..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 07:42

Hyvää loppiaista sinullekin. Täällä ei ole paljoa pakkasta ja ajattelin viedä rollaattorini kävelylenkille, minä sen vuoksi talvella sitä käytän kun on vähän turvaa siitä jos liukasta on, minä jos kaadun niin voi tuo selkäranka vaurioitua niin etten enää koskaan kävele, laitan myös nastat jalkineisiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 09:39

Tästä kun kaffet on hetulaan heitetty niin koiran kanssa kävelylle. Ja joskos sitten vaikka vaihtaisi jouluverhot pois ja muutenkin vois kotitöitä tehdä esim. pyykin pesua!
Vähän kyllä tekisi mieleni lähteä kyläilemäänkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 12:18

hyvää loppiaista sinulle myöskin..... tämä päivä on niin auki vielä tässä sitä könötän konella ja samalla heiluttelen noit puikkoi .... jos joskus saan tuon huovutetun hattuni valmiiksi ... nyt se on , kuin jättiläisen päähän tehty ... mut en kyl kauaa enään istukelle kun pikkasen siirän ruhoani raittiiseen ulkoilmaan nauttimaan happihyppelyistä .. jot hyvät jatkot koko napsupoppoolle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 13:04

vähän lenkkiä metsässä,
vähän luovaa työtä (tilaa uusille lumille) kun ehtoolla on uutta lunta tulossa,
ja illalla sitten vakiintuneen perinteen mukaiseen konserttiin ...

www.lagus.fi/lagus/esivu.php...p;kieli=fi

siinähän se taas yksi Loppiainen onkin paketissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 15:58

Mökillä käytiin katselemassa ja pudoteltiin lunta grillikatoksen päältä (viime hetkellä). Sitten kotiin ruokailemaan. Loppupäivä menee onnellisena oleskellen ja hieman napsutellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 16:50

Hyvää loppiasta täältäkin päin! Meillä kuuluu joka loppiaiseen kummipojan synttäreillä käynti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 19:12

Ihan leppoisasti kotona on tullut oltua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 19:18

Lepoa ja rauhaa kotosalla. Kuusikin pitäisi laittaa ulos, mutten raahtinut vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2011 - 20:11

Rauhoittumista oli koko päivä. Ja vihdoinkin saan hihkaista: kohta on Vappu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:17

Hyvää loppiaista! ^^
Päivä on mennyt vain leväten ja olen ollut kaverini kanssa. Lenkilläkin jopa kävin! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:42

Kävin juhlistamassa Loppiaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 11:32

Käytiin pulkkamäessä. Kylmän tuulen tuivertaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 17:15

Oltiin kotosolla, tyttäreni Anne piipahti illalla. Joulun viime rippeet pakettiin ja kellariin.
Luovuin lopullisesti joulukuusestani, vaikkakin muovisesta.