Naurukin loppuu ennen elämää, mitä silloin tehdään?

Lisätty: 13.01.2011 - 14:13

Ennen parasta vastausta laitan tähän oman ajatuksen.
Olen sen tuhannesti todennut että ihmisellä on niin kauan kuin on terve ja muutenkin pystyvä ihmisiä ja elämää ympärillään. Mutta entäs sitten kun sairastuu tai on muuten vain kykenemätön sosiaaliseen kanssa käymiseen. Silloin hänet todellakin jätetään ulkopuolelle ja unohdetaan. Tuupataan laitoksiin istumaan tai lepäilemään yksinään. Ilman minkäänlaista iloa tai virikettä. Surullista.

Avainsanat: nauru loppuu elämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2011 - 22:11

jos sairastuu vakavasti eikä ole toivoa, ei kyllä paljon naurata, yleensä.
on sitten nuori tai vanha.
sitten vaan odotellaan exitusta.

Kysyjän kommentti

Kiitos, juuri tuota hain. Exitus on varmaankin se viimeinen vieras joka tulee.
Joillekin sen tulo saattaa olla odotettu ja helpotuksen päivä. Viimeisen ilo siihen elämän synkkyyteen ja yksinäisyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2011 - 21:55

En kyllä nyt ihan ymmärrä...

Lisätty: 05.01.2011 - 21:56

... mutta jos nauru loppuu niin silloin ehkä kannattaa itkeä surua vähemmäksi... ehkä sitten myös taas naurulle tulee tilaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 21:59

möksötetään kypällä ....eli ollaan naama mutrus :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 22:13

Tarkoitatko kenties että iän karttuessa ,elämän kolhimana ,nauru loppuu .Aletaan olla aika happaman näköisiä.Tottahan se onkin .Suomalaisista vanhemmista ihmisistä tulee hapahkoja ja ilottomia.Mutta eiköhän me siihen voida jonkinverran itse vaikuttaa.Kunto antaa ihmiselle positiivisuutta,ruoka terveyttä ,ajatus ratkaisee aika paljon .Tuleehan meille kaikille joskus vähemmän nauttittavia päiviä.
Hormoonitaso kun laskee se tuo tullessaan täysin uusia asioita ja paljon sitä hyväksymistä.
Eikö se nauru jääkkään viimeiseki.Vaikka pitäisi antaa pitkää ikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 22:19

Nauru pidentää ikää OK!!!
Mä nauran nytkin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 23:48

Näin jossain hyvän elämänohjeen:
Silloin kun sinä synnyit, sinä itkit, mutta muut hymyilivät,
Elä niin, että kuollessasi sinä hymyilet ja muut itkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 06:38

Kannatan tuota Putte46 vastausta. Mistä sitä tietää kuinka paljon naurattaa, kun katsellaan pilven reunalta toisten toilailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 11:26

Mitäs tohon nyt sanomaan muuta kuin nauretaan silloin kun on naurun aika, tulee vielä aikakin
ettei nauru maita. Taitaa olla käännös jostakin toisesta sanonnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 15:00

Naurun loputtua hymyile, hymyile vaikka läpi kyynelten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 16:51

Jos ei enää mikään tässä elämässä jaksa naurattaa, on loppu lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:45

Elämän riepumattoon mahtuu tummia ja kirkkaita raitoja. Jos nyt on sen tumman raidan vuoro, ei se tarkoita sitä, ettei kirkasta raitaa enää nähtäisi. Muista tämä motto: Mikään ei kestä ikuisesti - ei edes huono tuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 22:11

Emme ehdi oikein elämään, kun on kaikenlaista muuta puuhasteltavaa. Taidat Ida kuitenkin olla loppujen lopuksi oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 16:44

putte46 kanssa samoilla linjoilla kans.. Synnyit itkien toisten nauraessa ympäriläsi.. Elä niin että voit kuolla nauraen toisten itkiessä ympärilläsi. :'( :) Joskushan on tietenkin synkkiäkin hetkiä elämässä, mutta niistä pääse aina yli, riippuen tietenkin mikä se synkkä hetki on.