Nyt vaaditaan pitserioihin tehotarkastuksia. Koska 6 e. ei voi pitsaa myydä jos ei harjoita harmaata taloutta.Mitä tulee mieleen.

Ulkomaalaiset pyörittää paljon pitserioita.

Lisätty: 06.01.2011 - 17:41

Meillä päin oli seo 1.llä hyvä ruoka paikka .Poliisit yksi pyhäpäivä ajoi ne pois ja luukut kiinni.
Kerkisivät olemaan useamman vuotta.Oli maahanmuuttajien pitämä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2011 - 22:07

täällä pikku kaupungis on niitä jopa neljä ja täytyy sanoa et en niissä käy ....jotenkin on sellainen mielikuva ,et tiedä mitä niihin lykkäävät .. ja omistajat vaihtuu ,kuin viikos päivät ,jot ei kyl paljoa luotettavuutta lisää tuollainen meininki...niin ja on se todella väärin ,et joku ryhmä voi vetää ihan härskisti ohi kaikkien eri asteisten maksujen ym ja niin sit viedä rehellisiltä yrittäjiltä asiakkaat ,jot tässäkin asiassa käyn mielummin suomalaisten omistamassa pitseriassa ,kuin ulkomaalaisten ...kuin muissakin ravintoloissa ...suosin suomalaista enkä ole rasisti , mut en halua suosia ulkomaalaisia , just tuon filungin takia ...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2011 - 21:10

Minä olen jo vuosia ihmetellyt miten muutamat pizzeriat pärjää, meillä on tässä lähellä niitä 3 kpl, ja ei niissä paljoa asiakkaita ole kun olen ohi kävellyt, on ulkomaalaisten omistuksessa, verot kun jättää maksamatta ja kassalla ohilyöntejä tekevät niin voi myydä sitten 6 e niitä pizzoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 21:34

Kyllä näyttää meilllä päinkin olevan tosi hiljaisia pitseeriat..mutta mitä kuuntelee tilaavat kotia aika paljon pitzoja...
Minä kyllä teen mielummin itse..se on yksi sujaus,kun pitzsa on valmiina..ja tietää mitä syö..
Kyllä jotakin hämärää on ..näissä pitsapaikoissa,että pystyssä pysyvät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 22:23

Liian halpaa ei voi myydä, se täyty olla Suomesta!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 00:05

Olen usein epäillyt, että se Pitseria tms. on vain peitetoimi ja rahat tulee ihan muusta, monilla varmaan hyvä yhteysverkosto ulkomaille "erilaiselle maahantuonnille".
Tosin myönnän, että se yrittäjyys on varmaan paras/helpoin tapa työllistää edes jotenkin itsensä, koko perheen, tai kaveripiirin (pienellä palkalla).
Vaikka sekin on Suomessa tehty hirveän hankalaksi, kaikki viranomaisjutut ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2011 - 11:26

Kuuden euron pizza on jo edullinen. Ihmeesti ne ulkomaalaistaustaiset täällä pärjäävät. Ja tuntuu että koko ajan tulee lisää pizzerioita kuin sieniä sateella.
Taidamme se suomisyntyiset tykätä heidän leivoksistaan. Mitä minä olen noissa ravitsemusliikkeissä käynyt, niin en ole kertaakaan nähnyt omistajan hengenheimolaisia siellä syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 11:30

Helsingin lähiössä josta tänne muutin oli pitzeria, aluksi siinä vaihtui omistajat, mutta viimeiset jotaka
tulivat ja jäivätkin siihen ovat olleet pitkään ja hyvin heillä on mennyt. Pitza tekee kauppansa kuin siimaa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 13:21

just tipahti postiluukusta kotipizzan " tajuton tammikotipizza-ale" mainos.
myyvät siellä alle 6€ pizzoja, riippuen täytteestä osa jopa alle 5€.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 16:53

Ulkomaalaisomistuksessa olevissa pizzerioissa näyttää ainakin täällä meillä päin omistajat vaihtuvan kovin usein ja uudet yrittäjät varmasti hyödyntävät sekä starttirahaa että alkuvaiheen YEL-vapautta. Ja kun omistajat tekevät itse pitkää päivää, säästyy työvoimakustannuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 19:43

Meillä maksaa yli kahdeksan euroa. En hae kovinkaan usein, olen vähän huono pizzan syöjä. Teen ennemmin itse, ja on paljon parempaa. Ei nuo täällä meillä päin näytä menestyvän, liekö vähän asiakkaita. Kuuden euron pitsa on halpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:48

Jos maksaa verot ja muut kulut ja sen lisäksi leipasee pizzan kunnon aineksista, niin ei taida ihan 6 eurolla irrota. Jokin näistä ei silloin toteudu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 11:31

Käytiin kerran kaverin kanssa pizzalla, kun oli lounastarjouksena pizza ja pieni juoma yhteensä 5,90. No kun tilaus oli suoritettu, ilmoitti myyjä hinnaksi 7 euroa. Kun tivasimme tarjousta, vastaus oli; Normalisti on, tanan ei ole. Että sellainen lounastarjous. Ja olimme siis liikkeellä lounasaikaan.