Onko niin, että nauru pidentää ikää? Kannattaa siis aloittaa jo nuoresta.

video.fi.msn.com/watch/video.../1jcfqew6a

Avainsanat: nauru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.01.2011 - 16:44

Lapsen nauru voi olla todella suloista ja mukaansa tempaavaa:
www.youtube.com/watch?v=gn8odH9--C8

Lähteet:
you tube

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2011 - 16:24

Ihanat pienet ihmiset. Kyllä on omista jo aikaa se meni humisten ohitse.Hyvä oli olotila kun nauratti niin kovasti.Ajatella että ihmislapsikaan ei selviäisi ilman hyvää hoitoa ollenkaan.
Radiossa sitä eilen sanottiin oliko se jotain en tarkaan muista 500-700 kertaa lapsi päivänaikana nauraa. Minusta oli hämmästyttävän paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 17:29

Kyllä sitä paljon kerrotaan, että iloisuus ja nauraminen ja positiivisyys yleensä jatkaa ihmisen elämän-
taivalta.Kaipa siitä jotain todisteteita on olemassa.
Bongari kertoi radiossa eilen kuulleensa sieltä juttua lapsen nauramisesta, liekö minunkin päähäni jotain jäänyt, kun katselin lehteä, mutta en löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 19:28

Kyllä oli suloiset lapset naurupäällä..Niinhän sitä väitetään,että nauru pidentää ikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 19:49

kyllä se niin on itse olen hyvinkin herkkä nauramaan niin oikeas , kuin vääräskin kohtaa , jotta odotan , et seuraavat isomat juhlat , jotka pidän onkin sit 100 v... mut on niin totta , et nauru tarttuu ... muistan , kun vesku lauloi nauravasta kulkurista .. jos olin liikenne valoissa ja se biisi tuli niissä niin hyvä et sain naurultani auton liikkeelle , kun aina mahakippuras nauroi siinä veskun mukana ...ps... suloisia nuo pienet ja niiden viaton nauru on erittäin tarttuvaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 21:03

Olipas hauska video. Katsojillakin on hauskaa. Tuli ainakin yksi päivä lisää elinaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 21:18

Aivan ihana kiitos...
Nauru kuulemma pidentää ikää...
Itselläni lapsenlapsi joka ain naama naurus...
Mut en usko ennenkuin nään... tuon asian, oon nauranut todella paljon ja ikää mulla vasta 55 joten 100 odotellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 16:59

Pienen lapsen nauru on niin ihanan aitoa, että sitä kuuntelisi vaikka kuinka kauan. Ja nauramattahan sitä ei voi kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:57

Ylipäätään myönteinen suhtautuminen elämään ja sen tuomiin haasteisiin pitää ihmisen terveempänä. Aina ei naurata, mutta voit valita miten otat haasteet vastaan. Elämä on jatkuvaa muutosta: toivotut ja vähemmän toivotut asiat/olosuhteet vuorottelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 10:47

Taitaa tuo iloisuus olla lähinnä synnynnäinen lahja.... en usko että tekonauru sen paremmin pidentää kuin lyhentääkään elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 02:24

Näin, ainakin väitetään.