tuntuuko teillä koskaan outoja pistoja kehossa?

en puhu mistään rakkauden pistoksista tahi muista henkisistä pistoksista.. nääs kun mulla tulee josku (harvoin) semmoinen pistos mikä kestää muutaman sekunnin ja tuntuu kuin ampiainen pistäisi. ja joskus on semmoinen outo tunne esim. jalassa ja samaan aikaan pistää kädessä ((en nyt saa sitä yhtä sanaa päähäni, mikä liittyy tohon jalka-käsi juttuun)). monesti sanonkin kun se pistos tulee, että taas joku leikkii voodoo nukellaan.

se on oikea pistos kyllä mutta vainoharhaisuus kategoria ois nyt hyvä tähän. : )

Lisätty: 24.09.2008 - 20:11

jonin13: et vastannut vielä että tuntuuko siulla nuita pistoksiva koskaan.

Lisätty: 24.09.2008 - 20:22

niin ja nuit pistoksia tuloo sen vert harvoin jotta että, ei siitä päiväkirjaa kannata alkaa pitämään. enkä kyllä usko että se ihme asennoista tai syömisistä yms. johtuis. enkä muista että onko se sama kohta aina kun pistelöö. se vaan on pisto. kääk menipäs hankalaksi. ja hyvin sie kyllä vastailit en mie sitä sano niiiinn. : ) hekoti ( lainatakseni taas siun kivaa nauru tekstiä )

Avainsanat: pistos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2008 - 21:18

kyljessä silloin tällöin, saattaa olla tosi kipee 2-3 minuuttia, sitten taas kaikki ok, joskus kertonut asiantuntijallekkin, ei selityksiä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2008 - 20:02

Epäilen tällast hermoratajuttuu näi ens alkuu, mut millon tulee (aamul/illal/millo vaa), mitä sitä ennen tehny, onko sellanen yksipuolinen työasento, saman puolen käsi/jalka?, pittäisin 'päiväkirjaa' ko. oireesta ja mitä just sillon on syöny, tehny jne.

Lisätty: 24.09.2008 - 20:18

nythä mä vast hokasin, et en vastannu onks miul:, joo, joskus, tosin lähinnä jonnennii vatsan seutuu (tollanen pistos), mut myös välil käteen/jalkaan, tosi harvoin onneks...

Lähteet:
serlokki tääl vaa miettii ja pohtii ja watsonikii on vissii lomal ku ei oo näkynynnä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 01:20

Joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 12:41

Kyllä niitä pistoja tuntuu aina silloin tällöin.Eivät ole vaarallisia,muutoin kun jos sydämestä pistää tosi lujasti.Aivan kuin joku seisoisi korkokengillä rinnan päällä.Silloin soitto 112.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 15:58

Aika usein..