Miten käyttäisit jos tulisi iso potti rahaa.Vaikka kenostatai .

Olisiko etukäteis suunnitelma valmiina.

Lisätty: 04.01.2011 - 21:00

kenosta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.01.2011 - 21:54

Jos se tulisi, miettisin vasta sitten. Ensin kyllä miljoona kertaa varmistaisin että niinkö huonosti olisi päässyt käymään, ja sen jälkeen toisen saman verrran että ihan totta minulleko.
Lukua saatan sitten ottaa muutaman minuutin jos suoritus on tarpeeksi iso.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2011 - 06:06

Suunnitelma valmiina, odottaa vain sitä jättipottia. Terveydentilani on hieman muuttunut joten jäisin varmasti töistä pois ja alkaisin itsekkäästi hoitaa itseäni..ja tietysti tuota lähimmäistäni. Talvet etelän lämmössä ja sitä rataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2011 - 07:09

hyvän tekeväisyyteen puolet, Veikko Hurstin rahastoon viidesosa, maahanmuuton edistämiseen suomessa toinen viidesosa, jämät polttaisin tuhkaksi jossain valtiossa, jossa rahaa saa polttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 08:20

varmaan talon remontti etenis paremmin ku ny. tässä vaiheessa edetään sen mukaan mitä tilistä jää käteen ( ja sehän ei tunnetusti ole koskaan paljoa )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 08:35

Keväällä alkavaan talonrakennusprojektiin se varmaan uppoaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 09:57

ensin antaisin lapsille ,jotta saisivat asuntolainansa pois päiväjärjestyksest ,sit vielä ylimääräistä ,jotta voisivat laittaa muutkin asiansa päiväjärjestykseen ....kyl tänne mäkeen palkkaisin kaiken laista väkeä remontti reiskasta ,joka paikan villeen ...arkkitehdin,sisustussuunnittelijan, pihasuunnittelijan ,joka myöskin tietty laittaa pihamme viimisen päälle ...eli kaikki menis uuteen uskoon ...jos vielä jotain jäis ostaiosin uuden tupa-auton ja tiedän tarkalleen minkä lainen se ois ....ehkä päästäisin suabbi vanhuksen eläkkeelle sillä ajeltais vain pyhäsin ja tilalle joku kiva pikkukärry ....niin ja tietty koko tuon uudistuksern ajan asuisimme jossain kivassa paikassa jonka saa kultsi valita ,et ihan pieniä haaveita vain ois plottovoiton suhteen ... tällä muorilla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 10:19

Riippuu summasta tietenkin, mutta matkalle kyllä lähtisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 17:45

Niin mikähän se summa sitten olisi, olen saanut vain noita muutaman euron juttuja.
Mutta jos sieltä tulee nyt se kunnon potti, niin kolmelle lapselleni antaisin jotain. Hommaisin
itselleni kunnon hyvän yksityislääkärihoidon, ettei trveyskesksuksessa tarvi käydä suuta aukaisemassa
ja sanoa A-krjain, kun aivoinvarkti on päällä, kuten kohdallani kävi.
Hyväntekeväisyys olisi kolmas asia. No siinähän sitä jo mietittynä olisikin.Lahjoituspaikkakin olisi jo mietitty.
Vaikka en paljasta sitä tässä. Polttouuniin ei minun senttini koskaan ehtisi.
Näin on Sirkan marjat pihlajassa. Lauantaina taaas lappu vetämään, en tee kun 2 riviä lottoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 19:32

Kyllä antaisin lapsille apua..että voisivat ostaa vaikka uudet autot..Ja tyttären lasten asuntolainat maksaisin pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 21:11

Kolminkertainen eläkkeelle huuto voisi ensimmäiseksi kajahtaa. Sitten tuumasta toimeen ja nauttimaan vapaudesta. Osan pitäisin itselläni ja näillä rahoilla matkustelisin ja pitäisin yllä normaalia elintasoa - en tunne tarvetta pröystäilyyn. Tietenkin auttaisin lapsiamme ja muutamalle hyvälle ystävälle kustantaisin mitä he tarvitsevat. Muutama luotettava järjestö saisi myös tukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 02:20

Hemmottelisin itseäni, ja matkustaisin. Loput sijoitan niin että tuplaantuvat.