mitä teen jos on kevarista kytkin rikki

kytkin ei pidä ollenkaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2008 - 19:21

korjaamoonhan se kevari pitäisi sitten viedä miun mielestäin.. mutta voihan olla että sen kotikonsteinkin korjatuksi saa.. viisaammat vastakoot sitten siihen..

Lisätty: 24.09.2008 - 19:25

miuu tälleen jälkikäteen huvittaa, kun ekaksi luin että: mitä teen jos on k(a)verista kytkin rikki.
jotta silleen lukihäirötä ilmenee kyllä, sitä en ala kieltämään mä. hui hui.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2008 - 20:40

Jos kytkin ei pidä vaan päästää läpi, eli kierrokset nousee mutta nopeus ei.
Syynä luultavasti kytkinlevyjen loppuminen. Onkos tullut poltettua kumia ?
Mikäli levy loppu, ainoa hoito on levyn vaihto.
A. Itse kavereiden avulla.
B. Vie peli korjaamolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 01:20

Kävele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 12:42

Vaihda tai vaihadata uusi levy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2008 - 12:42

Anteeksi kauheesti gristalli mutta kytkin levyjä on enemmän kuin yksi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2008 - 09:01

vaihda koko kytkinlevypaketti, vaatii tietysti vähän kokemusta ja työkalut + mielellään joku lämmin paikka ja korjauksen jälkeen lopeta luistattaminen
Minkäkähän merkkisestä ja mallisesta kevarista on kyse ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 16:43

vastaukset taisi jo tullakkin, loppukevennys:
lievästi lukihäiriöisenä ihmettelin ongelmaasi kun kaverista oli kytkin rikki? vakava paikka sekin

Lisätty: 03.10.2008 - 16:45

ja sitten vielä tuo Terhikin näköjään kerennyt pällistellä samaa juttua, oonpa hämäläinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.12.2008 - 01:12

mitenkäs se on rikki ? jos kokeilet vaikka paikallaan ja laitat vaihteen päälle niin mopo meinaa itsestään hivuttautua eteen päin ? vai kun ajat vaikka normaalisti vaikka vaihdat 3 vaihteelta 4 vaihteelle ja päästät kytkimen irti ja kaasua lisäät mopo huutaaa hieman ensin ja sitten irrottaa vasta pienen hetken päästä ... Asia voi korjaantua jopa kytkinjousten vaihtamisella , jos olet kytkimen luistattaja laita samalla jäykemmät jouset yksintein

Lähteet:
oma vajaa pää