Mitenkä tänään tuli otettua happea.Vai unohtuiko raitis ilma.

Hiihto jatkuu kauniissa suomaisemassa. Mistä syksyllä just ennen talvea, keräsin karpaleet.

Avainsanat: sen verran että pysymme terveenä ja saamme napsutella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 16:30

Käyn mielelläni potkukelkalla kaupassa. Siinä sitä happea saa oikein hyvin. Jalat saavat mukavaa liikuntaa. Tänäänkin oli ihan mahtavan lentävä kelkkakeli.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2011 - 18:57

Työmatka (n. 3.5 km ) kävellen! Iltalenkki vielä koiran kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 19:21

eipä ole paljoa tarvinnut happihyppelyn aiheita etsiskellä,
luontoäiti on tarjonnut harrastusta yllin kylllin ...

valperi.blogspot.com/2011/01...vassa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 19:38

Eipä ole kahteen päivään pystynyt ulos menemään, kun tulin Phuketista, jossa 30 astetta lämmintä ja täällä 25 kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 19:39

Koiran kanssa tuo ei unohdu..
Ja sittariin vielä miehen kanssa mennen tullen kävellen taitaapi tuo olla jopa hyötyliikuntaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 19:49

Kavereiden kanssa iltapäiväkahvilla ja pienellä kävelylenkillä. Hieno talvinen pakkassää sai mielen virkeäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 20:02

Varsinaisesti en lenkkeile silloin kun pakkasta on -20 ja ylitse, mutta työssä joudun kävelemään lyhyitä matkoja asunnosta toiseen ja huomenna sama juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 21:24

Fiina-koira ulkoiluttaa minua monet kerrat päivässä.
Nytkin parast aikaa pakkasta -30C ja iltalenkillä vielä kävimme äskettäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.01.2011 - 21:50

Tuli haukottua kun puita liiteristä sisälle kuskasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 23:18

Aamulla kävelymatka terveyskeksukseen ,katsastuttaan INR-arvo.
samala sain piikin kortisonia kipeään kantapäähäni, josta teiltäkin ohjeita kyselin.
Ja siinä sen tämän päivän ulkoilukävely sitten olikin, koska pyydettiin välttämään tänään paljon kävelemistä..
Joten noin niinkuin luvan perästä sain olla sisällä vähän pötkötellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 08:36

Työmatka (2km) edestakaisin kävellen ja pieni iltalenkki päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 10:03

kohta hyötyliikunnan pariinn kauppaan ja auto viimiseen nurkkaan ....joskos sit siivousta kotona ja jos tuolla pihassa tarkenen niin pienen lenkin kipasen ...eilen meinas henki salpaantuu ,kun pakkanen otti niin hehkeen ...liekö tää nuha sit tehnyt sen vai mikä lie ...mut ensin turkuun sit katsotaan mitä jaksetaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 20:03

Lumitöitä tehdessä saanut happea..